Counter-Strike???
Fra : RE FrEaK

Dato : 17-01-02 09:47

Hey NG!

Jeg sad lige og spillede CS, og blev banned (jeg ved ikke hvorfor).
Men jeg blev smidt af så consolen fyldte hele skærmen og så stod der, "You
have been banned for having OGC installed on your computer"
Så har jeg 2 spørgsmål til det.
HVAD er OGC???
og hvordan er det kommet på min computer?

/Anders

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 17-01-02 10:41

OGC er når man har (haft) cheat(snyd) ,iform af aimbot,wallhack osv
installeret på sin computer. Den server du har besøg bruger en anticheat der
scanner din maskine for OCG ,du behøver ikke at have det aktiveret for at
serveren banner dig ,det er nok bare at det er installeret.
Så du vil nok opleve at blive bannet på en del andre servers ,da der
efterhånden er rigtigt mange der bruger den anticheat :)

Fra : RE FrEaK

Dato : 17-01-02 15:02

Ja, det er jo problemet, fordi jeg havde det installeret for at se hvordan
det virkede, så fik jeg ny comp, og formaterede min HDD, så det burde jo
være væk..

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 17-01-02 16:14

Jow burde man mene,men der ligger nok alligevel et eller andet du har
installeret på et tidspunkt, så du må scanne din disk igemmen for det cheat
du havde installeret

Fra : Hacker

Dato : 17-01-02 19:21

Spillede du på en Paladin da du blev bannet ?
Paladin er nemlig ikke særlig godt og banner nogen gange folk ikke cheater
(det er kun noget jeg har hørt)

Fra : DoGgX

Dato : 17-01-02 19:59

du skal bare have fat i den nye OGC Hook, den er vist svær at blive banned
med... www.myg0t.com

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 18-01-02 09:13

Hej

Normalt er jeg ikke typen, der råber efter cheaters, men jeg bliver
simpelthen nødt til at kommentere det her!

I din første mail skriver du: "
>HVAD er OGC???
"

I din næste mail skriver du: "
>Ja, det er jo problemet, fordi jeg havde det installeret for at se hvordan
>det virkede, så fik jeg ny comp, og formaterede min HDD, så det burde jo
>være væk..
"

D.v.s. at du faktisk godt vidste hvad OGC er, og du vidste jo også, at du
selv havde haft installeret det på din maskine!!!!!

Helt ærligt, du er sgu lidt svær at tage seriøst, når du sidder og spiller
uskyldig på den måde.

"Jeg skulle bare lige prøve"!!! Det er nok den lammeste undskyldning jeg
længe har hørt!

Jeg håber, at dette er en lektie til dem der endnu ikke har snydt, men
sidder og overvejer "lige at prøve".
MAN HÆNGER SGU PÅ SKIDTET!!!!!

Med venlig hilsen, og håbet om at møde "clean" spillere derude!

Kenneth Kold aka [FANTA]IceMan.dk

Fra : RE FrEaK

Dato : 18-01-02 15:45

> Normalt er jeg ikke typen, der råber efter cheaters, men jeg bliver
> simpelthen nødt til at kommentere det her!
Det gør du jo ogtså kan jeg jo se...

> [...]
>
> D.v.s. at du faktisk godt vidste hvad OGC er, og du vidste jo også, at du
> selv havde haft installeret det på din maskine!!!!!
Ja, det har du ret i, jeg vidste bare ikke at det hed OGC...

> Helt ærligt, du er sgu lidt svær at tage seriøst, når du sidder og spiller
> uskyldig på den måde.
Øhh, du er da latterlig, jeg spiller ikke en skid uskyldig, jeg ER uskyldig.
Jeg havde programmet installeret, fordi at en af mine venner kom op til et
lille PC træf (med 3-4 folk), og ingen af dem har nogensinde troet på at der
var koder, fordi de altid har spillet imod bots.
Og mit problem er jo at det er slettet for langt tid siden, og har enda
formateret min HDD siden dengang.

> "Jeg skulle bare lige prøve"!!! Det er nok den lammeste undskyldning jeg
> længe har hørt!
Øhh, hvornår har jeg sagt det?

> Jeg håber, at dette er en lektie til dem der endnu ikke har snydt, men
> sidder og overvejer "lige at prøve".
> MAN HÆNGER SGU PÅ SKIDTET!!!!!
Ja, programmet bliver ved med at ligge på PC'en selvom man har haft slettet
det og formateret, i mellen tiden.

Alt i alt, finder jeg din besked ret så usøriøs, hvis du vil skælde ud på
nogle cheatere, så fint med mig, men hvad fanden har jeg med det at gøre,
jeg har ALDRIG snydt på nettet, fordi det er simpelthen for svagt at gøre.
Min CS scores ligger på samme niveu (det vil sige jeg har drabt 1 og er
blevet drabt 1 gang).
Men find nogle der snyder på nettet og skæld dem ud i stedet.