Halloumi
Fra : Sofie

Dato : 16-01-02 16:19

Min far boede på Cypern for efterhånden mange år siden - denagang var en
favorti spise halloumi - det kan lagt i et stykke brød (usyret) en skive
tomat og så ind i ovnen - det var bare det bedste , men , men jeg kan bare
ikke huske hvordan vi lavede brødet er der nogen der har et bud på det.
Min Halloumi venter i køleskabet så jeg venter spændt

Sofie

Fra : Sofie

Dato : 16-01-02 16:24

Håber i fik mennig i det - det gik vist for stærkt ...

Sofie