PC byttes med iMac!
Fra : Music man

Dato : 15-01-02 13:38

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-01-02 13:49

> TV-kort
> 19' skærm
> Trust Scanner
> Trådløs mus og keyboard
> Computerbord med udtrækshylder
> ALT i originale programmer og spil!
>
> Ønskes:
>
> iMac!

1 stk. 233 rev. A med 96 MB RAM haves. Lad os mødes.......... )

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Music man

Dato : 15-01-02 14:17

Såvidt jeg ved, er 233 rev. A fra ca. 1998. Vil foretrække en nyere - især
hvis det skal være en "bytte-lige-over-handel"!

VH Torben

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-01-02 18:02

Music man wrote:

> Såvidt jeg ved, er 233 rev. A fra ca. 1998. Vil foretrække en nyere
> - især hvis det skal være en "bytte-lige-over-handel"!

For det første er denne gruppe ikke beregnet til køb/salg af windåse
pc'er, og dernæst skal du nok ikke forvente, at MacBrugere vil gi' ret
meget for din vindåse.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-01-02 23:24

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> For det første er denne gruppe ikke beregnet til køb/salg af windåse
> pc'er, og dernæst skal du nok ikke forvente, at MacBrugere vil gi' ret
> meget for din vindåse.

Lad os nu ikke skræmme Torben væk inden han overhovedet får købt sin
Mac. (Ik' at informationen i div. indlæg ikke er korrekt, men tonen er
så'n lidt "kom ikke her og vift med din PC mand".)

Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-01-02 23:38

On 15.1.2002 23:23, in article 1f62rfu.qataign20gd0N%mb@talent.dk, "Martin
Bredthauer" <mb@talent.dk> wrote:

> Lad os nu ikke skræmme Torben væk inden han overhovedet får købt sin
> Mac. (Ik' at informationen i div. indlæg ikke er korrekt, men tonen er
> så'n lidt "kom ikke her og vift med din PC mand".)

Jeg synes ellers, at snart halvdelen af indlæggene her handler om pc.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-01-02 11:13

mb@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Lad os nu ikke skræmme Torben væk inden han overhovedet får købt sin
> Mac. (Ik' at informationen i div. indlæg ikke er korrekt, men tonen
> er så'n lidt "kom ikke her og vift med din PC mand".)

Hørt!

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-01-02 13:08

Martin Bredthauer wrote:

> Lad os nu ikke skræmme Torben væk inden han overhovedet får købt sin
> Mac. (Ik' at informationen i div. indlæg ikke er korrekt, men tonen er
> så'n lidt "kom ikke her og vift med din PC mand".)

Det her handler ikke om at skræmme nogen væk, denne gruppe er ikke
beregnet til handel, og slet ikke med windåser, jeg ku' til nød
acceptere hans annonce i news:dk.marked.privat.edb.mac - hvis subject
var "Mac købes", og han i teksten oplyste at han evt. ville bytte med en windåse.

Du vil muligvis synes jeg er grov, men det er jeg "græsk-katolsk"
overfor, windåse-brugerne har op imod 50 grupper i dk-heirakiet, hvor de
frit kan udfolde og boltre sig, og så vil jeg bare ikke se deres
køb/salg annoncer i denne debat-gruppe.

Og mine holdninger er ikke til diskution, jeg vil heller ikke tøve med
abuse-klager over den type brud på gruppens fundats.

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 16-01-02 13:11

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> snip
>
> Og mine holdninger er ikke til diskution ...

Du mener diskussion, ikke?

--
mojn, Jesper

Fra : Christian Bech

Dato : 16-01-02 13:59

> [...]

> hans annonce i news:dk.marked.privat.edb.mac - hvis subject var "Mac
> købes", og han i teksten oplyste at han evt. ville bytte med en windåse.

Fundatsen for dk.edb.mac er faktisk ikke blevet opdateret, så salg og
køb er stadig tilladt: "Salg og køb af computerudstyr skal markeres
klart med et SALG eller KOEB som første ord i emnelinien."

> [...]
> udfolde og boltre sig, og så vil jeg bare ikke se deres køb/salg annoncer

Der er tale om en velmenende skribent, der gerne vil skifte til
Macintosh. Med den positive ånd vi har i gruppen, er det ærligt talt
mere oplagt at byde ham velkommen og lykke til med skiftet.

Desuden synes jeg ikke du skal være ligeglad med kritik af dine
henstillinger . hvis de er ude af trit med gruppens holdning, er det da
værd at overveje.

> Og mine holdninger er ikke til diskution, jeg vil heller ikke tøve med
> abuse-klager over den type brud på gruppens fundats.

Bagefter kan vi tage fat på den snedige misæder, der poster opslag for
et ikke-kommercielt site i dk.edb.mac, men hvor der er reklamer for et
kommercielt firma: Message-ID: <3C416994.7232F070@niels-ebbesen.net> Det
er mindst lige så oplagt.

Og igen: der er ikke tale om et fundatsbrud.

> FUT: news:dk.admin.netikette

Ditto, men da den praksis, du foreslår, er et decideret brud med den
fordragelige tone, vi har i dk.edb.mac, har jeg også postet en kopi i
gruppen.

--
Christian

Fra : Jakob H K

Dato : 16-01-02 15:55

Ahh spis da brød til. Der eksisterer da ikke noget stort problem i mac
gruppen af den karakter. Der er da ingen grund til at blive skinger på
den måde.

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 16-01-02 18:24

> [...]

> hans annonce i news:dk.marked.privat.edb.mac - hvis subject var "Mac
> købes", og han i teksten oplyste at han evt. ville bytte med en windåse.

Jeg har før henvist dig til, at køb og salg er fuldt ud "lovligt" i
dk.edb.mac, og siden det tilsyneladende ikke er noget problem (du er
umiddelbart den eneste), bør det naturligvis fortsætte sin gamle gang.

> [...]
>
> Og mine holdninger er ikke til diskution, jeg vil heller ikke tøve med
> abuse-klager over den type brud på gruppens fundats.

Gammel moderator? Heldigvis er den tid ovre hvor få personer kunne styre
en hel gruppe, dengang var der også problemer med de (moderatore) som
ikke havde dels forstået gruppens indhold, men mere bestemt ikke havde
forstå gruppen stemning.

Appopos nettikette, jeg er tvunget til at rewrappe dine linier, da de
overskrider almindelig skik.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : thomas schreiber

Dato : 15-01-02 19:00

Ikke for at være en lyseslukker, men den PC du har, er altså ikke meget værd
på - og slet ikke på dk.marked.privat.dk - måske kr. 5500,- fordi der er
skærm med.

Tvivler på at nogen vil sælge deres "nyere" Imac for 5500,-

Desuden er "ALT i originale programmer og spil!" en meget vag beskrivelse.
Har du ALT pc software der findes i original?

Held og lykke.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : fred

Dato : 17-01-02 16:00

Det kunne jeg godt være interesseret i. Jeg har en iMac 333 med 96MB RAM.
mvh Gunner