Quark XPress
Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-01-02 11:55

Jeg sidder overfor at skulle købe Quark XPress, er der nogle der kender til
nogle forhandlere i USA der leverer til Europa, jeg har kigget på Mac Zone
hvor de har Quark XPress til 749$ men de leverer kun til USA og Canada?

Er der nogle der kender en forhandler i USA der kan levere Quark til europa
i det prisleje.

--
Jakob Andersen

Fra : tom dissing

Dato : 14-01-02 12:04

Tjek lige europa også.. Euroen har givet visse fordele !!
PS
Det er som regel muligt at købe ind i Canada, hvis du ikke kan finde et site
i USA ( der vil levere)
Tom

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-01-02 12:54

"tom dissing" <tom@mir.dk> wrote in message news:B86879AC.FC71%tom@mir.dk...
> Tjek lige europa også.. Euroen har givet visse fordele !!

Links til shops?

> Det er som regel muligt at købe ind i Canada, hvis du ikke kan finde et
site
> i USA ( der vil levere)

Links?

--
Jakob Andersen

Fra : tom dissing

Dato : 14-01-02 12:05

Tjek lige op på Quarks egen release date og muligheden for Update fra 4.x
til 5.0 før du investerer ( den skulle være på vej )

Fra : Villy Erichsen

Dato : 14-01-02 16:38

Jakob Andersen wrote:

> [...]
>
> Er der nogle der kender en forhandler i USA der kan levere Quark til europa

Tjek http://www.mediamac.dk
Der et par brugte til 4-5.000 kr.
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-01-02 23:04

> [...]

> Er der nogle der kender en forhandler i USA der kan levere Quark til europa

Sørg for at få fat i en Passport udgave for ellers er der ingen
understøttelse af dansk eller andre sprog.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-01-02 01:08

René Frej Nielsen wrote:

> Sørg for at få fat i en Passport udgave for ellers er der ingen
> understøttelse af dansk eller andre sprog.

Jeps - for ellers fungerer den automatiske orddeling, stavekontrol
o.s.v. ikke, det er surt show at skulle orddele manuelt.