Musiksmag
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 13-01-02 19:37

Hej

Jeg er lidt ny i faget med hensyn til musik, da jeg lige har erhvervet
mig min første cd-afspiller, da jeg kunnne forstå at mine gamle plader
ikke var så meget oppe i tiden lige i øjeblikket! Jeg er med en vens
hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der Marilyn
Manson og hende der Sinnead O' connor, tror jeg nok hun hedder!
Spørgsmålet er så, om der er nogle af jer, som kan anbefale noget musik
i denne samme musikart som disse to sammen repræsenterer!

På forhånd tak
Emanuel Rose

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 13-01-02 20:09

> hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der Marilyn
> Manson og hende der Sinnead O' connor, tror jeg nok hun hedder!

Samme genre som Marilyn Manson og Sinead O'Connor??? Så er det hvis Age du
skal have fat i...

/Troels

Fra : _dentro_

Dato : 14-01-02 00:28

"Emanuel_Rose" <Emanuel_Rose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er lidt ny i faget med hensyn til musik, da jeg lige har
erhvervet
> mig min første cd-afspiller

Wouw! Har du boet i en jordjule de sidste mange år eller hvad?

> Jeg er med en vens
> hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der
Marilyn
> Manson

LOL! Så du har altså hørt Marilyn Manson på PLADE?! ROFLMAO!!!

_dentro_

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-01-02 11:48

> [...]
> Spørgsmålet er så, om der er nogle af jer, som kan anbefale noget musik
> i denne samme musikart som disse to sammen repræsenterer!

Disse to repræsentere ikke noget sammen :)

Hvis du søger noget i retning af Marylin Manson kan du kigge lidt efter :
Rammstein, Nine Inch Nails, Liquid Gang, Rob Zombie /White Zombie, Ministry.

Med hensyn til Sinead O'connor kan jeg ikke hjælpe dig da jeg for så vidt
prøver at undgå hendes musikstil.

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?