quicktime til mediaplayer? (Haster)
Fra : Søren Straszek

Dato : 13-01-02 15:25

Findes der et program der kan konverterer en film fra quicktime til
microsofts media player?

Jeg har en eksamen i morgen, og har lavet et præsentation i imovie, men
på skoles computer er der ikke quicktime og datavejlederen var ikke
meget for at lade mig installerer det.
Søren Straszek

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-01-02 15:58

Søren Straszek <straszek@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har en eksamen i morgen, og har lavet et præsentation i imovie, men
> på skoles computer er der ikke quicktime og datavejlederen var ikke

Så er han da også en nød... Nå, men QuickTime kan vist godt gemme ned i
AVI format, som WMP kan afspille. Hvis ikke du kan det fra iMovie, så
prøv at åbne din QuickTime film i QuickTime Player og vælg eksport. Her
kan du bl.a. vælge AVI.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-01-02 16:06

> [...]

> Jeg har en eksamen i morgen, og har lavet et præsentation i imovie, men
> på skoles computer er der ikke quicktime og datavejlederen var ikke

hvis du har quicktime pro, kan du eksporere til et mpg eller avi format,
men du skal nok starte nu, codning tager lang tid. (hint: hvis ikke du
har QT pro kan du nappe en movieplayer fra QT 2.5)

ellers er der media cleaner, men det koster mange penge og er sikkert
ikke til at opdrive søndag eftermiddag.

<icq:131382336>