Fotos fra MacBruger workshoppen
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-01-02 12:04

Hej allesammen

Så er der fotos fra gårsdagens MacBruger workshop på nettet, de ligger
http://www.photo-gallery.dk - hvor I også kan finde billeder fra de
forgående års workshopper.

Under emnet "Nye fotos" har jeg udvalgt de 16 bedste billeder, de ligger
i "Preview ark - (1).

Direkte link:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424
Her vil de kun ligge i uge 3, så bliver de udskiftet med nye billeder.

Dem der ønsker at se alle billederne fra workshoppen 38 stk., kan finde
dem under emnet "Computer" - "MacBruger / MacUser workshop's" - Preview
ark - (19) + (20) + (21).

Direkte link:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor524038
Her vil de være permanet placeret, sammen med billederne fra de
forgående års workshopper, Preview ark (1) til (18).

Vær opmærksom på, at du kan klikke på de små thumbnails-billeder i
preview-arket, hvis du ønsker at se billedet i en stor version.

Og så skal jeg måske lige bemærke, at jeg server www.photo-gallery.dk
med en Mac via en ADSL-forbindelse, og at mine erfaringer siger mig, at
der godt kan blive trængsel, efter en sådan annoncering, så hvis du
oplever meget lange svartider, så prøv igen på et andet tidspunkt.

Jeg vil slutte med en tak til alle for det gode arrangement, det er
altså smadder hyggeligt at mødes of-line.