Gode ansjosfileter?
Fra : Jan Bundgaard

Dato : 12-01-02 21:46

Hej
Efter adskillige prøvekøb af dåse/glas ansjoser , har jeg endnu ikke fundet
de "rigtige".
Jeg søger nogle bløde , lækre og ABSOLUT benfrie ansjosfileter!
Kan I hjælpe:)
MVH Jan Bundgaard

Fra : Henrik

Dato : 13-01-02 01:13

IRMA.
H.

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 13-01-02 22:30

> [...]

> de "rigtige".
> Jeg søger nogle bløde , lækre og ABSOLUT benfrie ansjosfileter!

prøv at bløde fiskene op i mælk (2-3h), det tager saltsmagen og gør dem
blødere. Skin og ben kan man fjerne med en kniv.
Irmas er nok de bedste jeg købte, prøv evtl. SuperMarco.

hilsen
Sebastian

Fra : Jan Bundgaard

Dato : 13-01-02 21:42