Bots til CS
Fra : Dennis Andersen

Dato : 11-01-02 23:31

Når jeg henter exe filen på medsendte link, er her en der kan guide mig
igennem hvor jeg skal ligge den og så hvordan jeg får det installeret i CS,
nu har jeg næsten prøvet alt uden at få det til at virke.Jeg har studeret
en opsætningsmanual jeg fik af en bekendt, den siger at bots mappen skal
ligge i C:\sierra\counter-strike, sådan en mappe har jeg ikke, hverken i C
eller F drevet, jeg har en cstrike mappe både i C og i F men det er vel ikke
det samme?
Halflife er installeret på mit F drev CS ligger i samme drev, en ting der
undrer mig er at sierra mappen findes både i mit C drev og i mit F drev,
nogen logisk forklaring på det?
Hvorfor er alting så svært?

Exe - http://www.screwd.net/fanzone/rbaipr.exe

Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Martin K

Dato : 12-01-02 16:04

G'Daw

Så svært er det altså heller ikke. Du skal downloade filen:
pod20install.exe. Søg evt. efter den på Google.com. Derefter dobbeltklikker
du på den, og programmet installerer sig selv

Nu kan du spille med bots. Men vil du have det ordentligt sat op, skal du,
som der står i readme-filen, gå ind i podbot.cfg (du kan åbne den men
notepad) og slette de 7*add bot der står i bunden, samt udbytte 'bind "="
"podbotmenu"' med 'bind "h" "podbotmenu"' , hvis du altså ønsker at du skal
kunne aktivere din botmenu med h. Så simpelt er det... og jeg har netop selv
installeret dem efter at have brugt realbot i et skykke tid. Disse bots er
de bedste jeg har spillet mod, og været lettest at installere til dato!!!!

Fat mod og kom igang

--
Martin K

Fra : Dennis Andersen

Dato : 13-01-02 12:51

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de bedste jeg har spillet mod, og været lettest at installere til dato!!!!

Vi har nu installeret programmet som du anbefalede. Vi lagde den i
Sierra/Half-Life/cstrike mappen, men det kan stadig ikke virke vi har også
prøvet at trykke på genvejen ude på skrivebordet til "Play with POD-Bot 2.0
(CS)" Den skriver "Søger efter Cstrike.exe også sker der ikke mere. Hvis du
kigger på nedenstående tekst kan du se hvad vi har rettet. Hvad f...........
har vi gjort galt? Skal der rettes noget inde i selve CS for man kan spille
mod Bots?

# Use this to turn on/off the Speech Synthesis
usespeech on

# This option turns on/off Bots voting against
# Team Killers (Humans only)
botvotekick on

// Set this to off to disallow Bot Logo Spraying
botspray on

# Remove the comments on the lines below to have 7 Bots
# join automatically if you start a new map

#
# The line below binds the User Menu to the "=" key. Of course you
# can bind this to any key you like.
bind "h" "podbotmenu"

Fra : Martin K

Dato : 13-01-02 18:30

Hejsa

Tja... det lyder godt nok lidt mystisk... Nu starter vi lige forfra een gang
til... det skal fandme virke!!!

1. Du installerer Half-Life
2. Du installerer Half-Life update "hl1108.exe"
3. Du installerer Counter-Strike ver. 1.3
4. Du installerer PodBots 2.0
5. Derefter retter du i filen præcis som du har gjort... det ser rigtigt ud

En anden til jeg tror du skal være opmærksom på, er de mapper du vælger at
installere i (jeg tror nemlig det er et installationsproblem, eftersom den
ikke kan finde filerne): Jeg har eksempelvis valgt at installere i
D:\Spil\Half-Life. Når du så aktiverer "hl1108.exe" burde den selv kunne
finde ud af at spillet er blevet installeret i D:\Spil\Half-Life, og du skal
blot trykke næste... Det er det der er så fandens smart ved Sierra-spil...
Nu kører du installtionen, og som sædvanligt har setup'en selv fattet
hvor det skal installeres... og du skal blot trykke næste! Dette burde altså
også være tilfældet med PodBots. Næste hele vejen igennem... så bør det
altså virke. og den *.cfg-fil du har rettet i lader til at være lige som det
skal være. (Jeg har dog senere fundet ud af, at du ikke behøver at slette i
7*addbot i bunden, men kan nøjes med at skrive # foran dem... men det er jo
ligemeget!!!

Håber du kan få det til at virke. Ellers må du jo prøve at skive igen...

--
Martin K

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-01-02 12:31

> [...]
jo
> ligemeget!!!
>
> Håber du kan få det til at virke. Ellers må du jo prøve at skive igen...

Nåee.... Så den skal ligges i Sierra/Half-Life... Jeg har lagt den i
Sierra/Half-Life/cstrike... Så det er forkert, ikk'?

Dennis Andersen

Fra : Martin K

Dato : 14-01-02 13:07

> Nåee.... Så den skal ligges i Sierra/Half-Life... Jeg har lagt den i
> Sierra/Half-Life/cstrike... Så det er forkert, ikk'?

Jo, det rivende galt.... det eneste bibliotek du selv skal definere, er hvor
Half-Life skal ligge... Resten af installationen foregår med næste, næste,
næste....

Derefter rykker det...

--
Martin K

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-01-02 13:43

--

> [...]
hvor
> Half-Life skal ligge... Resten af installationen foregår med næste, næste,

Uhhhhhhhhhhh Jubii, nu virker det !!! Jeg takker mange gange !

Dennis Andersen

Fra : Martin K

Dato : 14-01-02 13:50

> Uhhhhhhhhhhh Jubii, nu virker det !!! Jeg takker mange gange !

Ingen årsag...

--
Martin K