Hjælp til ID af nummer!
Fra : Martin Kruse

Dato : 11-01-02 23:01

Hey..

Jeg har forgæves søgt i længere tid efter et dance-agtig nummer hvor en mand
synger noget opera-agtigt på.
Ingen har rigtig kunne hjælpe mig, så jeg må nu ty til ekstremerne..
Jeg har fået en *HOST*HOST* til at indsynge det jeg lige kan huske af
sangen. Det der opera-agtige noget..

Filen ligger i dk.binaer og hedder opera.mp3

Er der nogen der ved hvaffor en sang det er så skriv!!
På forhånd tak

--

MK
http://www.msdesign.dk

Fra : Marc Lykke

Dato : 11-01-02 23:45

Det kunne godt lyde som Alesandro Safini
ved ikke lige om det er stavet rigtig hans
navn, men spørg evt. i en plade forretning,
hans reklame har bl.a. kørt en del i fjernsynet

m.v.h.
Marc
www.hitliste-links.dk

Fra : Martin Kruse

Dato : 12-01-02 03:18

Øhm...? Kalder du det Dance??
Det er hvad jeg kalder stener-musik!!
Jeg søger et dance-nummer med nogen fede rytmer bag "opera-sangen"!!

MK

Fra : Troels

Dato : 12-01-02 01:12

> [...]
> Ingen har rigtig kunne hjælpe mig, så jeg må nu ty til ekstremerne..
> Jeg har fået en *HOST*HOST* til at indsynge det jeg lige kan huske af

*LOL* kan du ikke indspille nogle flere sange vi skal gætte.... det er shu
go' underholdning

/Troels

Fra : zcully

Dato : 12-01-02 10:12

Hi hi
Det lyder som temaet fra Bjergkøbing Grandprix, som jo faktisk også blev
lavet i en dance udgave. Det er bare et klaver der spiller temaet.

/Zcully

Fra : Martin Kruse

Dato : 12-01-02 14:18

Nej, det var heller ikke det..
Det er en mand der synger noget lignende det der bliver sunget i den der
lille lydfil jeg har uploadet.
Det er IKKE musikken der lyder sådan.

--

MK

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-01-02 14:45

On Fri, 11 Jan 2002 23:00:37 +0100, "Martin Kruse"
<martin.kruse@get2net.dk> wrote:

>Filen ligger i dk.binaer og hedder opera.mp3
>
>Er der nogen der ved hvaffor en sang det er så skriv!!
>På forhånd tak

Det lyder altså stadig som Bent's "Always".

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Martin Kruse

Dato : 12-01-02 17:51

Hva fanden snakker du om??
Nu har jeg hørt den der sang du snakker om og den minder da overhovedet ikke
om det der bliver sunget i min lille lydfil!?!
Desuden er det en kvinde der "synger" i den du foreslår. Man kan tydeligt
høre at det er en mand i den jeg søger..

Nå men tak alligevel.
Håber der er nogen andre der har et bud...?

--

MK