selvstartende DVD ? hvordan laves det
Fra : Jakob H K

Dato : 11-01-02 15:09

Nu prøver jeg igen. Er der nogen der ved om man kan lave en DVD via iDVD
pro, der starter af sig selv hvis strømmen sluttes til en dvd afspiller
medens dvd'en sidder i.

Jeg skal bruge DVD'en som en del af en udstilling og meningen er undgå
at skulle genstarte alle DVD'erne om morgenen når udstillingen startes
op.

Hvilken udenlandsk gruppe ville være oplagt til dette spørgsmål, (jeg
har ikke haft så stor held med de udenlandske grupper)

Hygge

Jakob

Fra : Jens Bejer Pedersen

Dato : 12-01-02 19:02

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Nu prøver jeg igen. Er der nogen der ved om man kan lave en DVD via iDVD
> pro, der starter af sig selv hvis strømmen sluttes til en dvd afspiller
> medens dvd'en sidder i.

Jeg har lige læst en sammenlignende DVD programtest i magasinet c't (nr
2001-25 fra december 2001) og en af de mangler de påpeger for iDVD er
netop at man ikke kan lave en DVD hvor en film automatisk starter, men
man vil altid starte i menuen. Til gengæld skulle man næsten alle
muligheder i det større Apple program DVD Studio Pro (til en pris af ca.
$600).

--
Jens Bejer Pedersen <mailto:jensbp@post6.tele.dk>

Fra : Jakob H K

Dato : 12-01-02 21:04

> man vil altid starte i menuen. Til gengæld skulle man næsten alle
> muligheder i det større Apple program DVD Studio Pro (til en pris af ca.
> $600).

Tak for svaret

Jeg er vist kommet til at blande nogle ting sammen. Der skulle
naturligvis have stået DVD studio pro og ikke iDVD studio pro. Men jeg
er meget interesseret i den artikel du snakker om er det et dansk
magasin ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Jens Bejer Pedersen

Dato : 12-01-02 21:16

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> naturligvis have stået DVD studio pro og ikke iDVD studio pro. Men jeg
> er meget interesseret i den artikel du snakker om er det et dansk

Nej det er tysk. Hjemmesiden er www.heise.de, og jeg regner det selv for
det bedste IT magasin der for tiden udgives, kun Byte kunne måle sig med
c't.

Jens Bejer Pedersen <mailto:jensbp@post6.tele.dk>

Fra : Jakob H K

Dato : 13-01-02 13:06

> Nej det er tysk. Hjemmesiden er www.heise.de, og jeg regner det selv for
> det bedste IT magasin der for tiden udgives, kun Byte kunne måle sig med
> c't.

Ok, det vil jeg undersøge

Hygge

Jakob H K