Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
e-mail fra Kina - Humanity Photo Award 200~
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-01-02 19:45

Mit Photo-Gallery har en del besøgende fra Kina, og jeg har i dag
fået en e-mail derudefra, hvor en bruger gjorde mig opmærksom på
en stor International fotokonkurrence, hvor man bl.a. kan vinde
en rejse til Kina.

I kan selv gå ind på web-sitet og se om det var noget for jer.

Calling for entries for the third international photographic contest,
Humanity Photo Award 2002 (HPA).

HPA's subject is folk-custom all over the world.

Opening date: September 1, 2001
Deadline: March 31, 2002
Judge: May, 2002
Awards Ceremony: October, 2002

Contact:
Office of Humanity Photo Award
Tel: +8610 8404 5882
Fax: +8610 8404 5881
Email: hpa@china-fpa.org
Add: No. 32, Zhaofu Street, Dongcheng District, Beijing 100009, PRC

For more information at http://www.china-fpa.org/english

Thank you for your concern &
Looking forward to your excellent works!

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 11-01-02 00:36

Sjovt at de sender den mail til dig, med mindre kinesere har en udvidet form
for humor.

Fra : U. Pedersen

Dato : 11-01-02 10:11

On Fri, 11 Jan 2002 00:35:42 +0100, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

>Sjovt at de sender den mail til dig, med mindre kinesere har en udvidet form
>for humor.

ja sjovt nok, men det hænger måske sammen med at Niels har en
hjemmeside, som nogen i det store udland har søgt på.
En søgning med Google på dette navn Humanity Photo Award 2002, gav
denne link http://www.china-fpa.org/english.htm og den kan du vist
godt tage rimelig seriøst.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : U. Pedersen

Dato : 11-01-02 10:40

On Fri, 11 Jan 2002 10:10:52 +0100, U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk>
wrote:
OG sjovt nok har Jan ikke mod på at sende sit svar her i gruppen, men
sender det som en mail til mig, hvad jeg hermed skal frabede mig, så
også andre end Jan ikke skal begynde på deres sjov.
Men her er Jans e-mail

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 11-01-02 11:00

Jeg prøvede bare at være så hensynsfuld som muligt, men den "dumme jyde"
mener åbenbart at man lige så godt bare kan jokke til, det gør da
tilfældigvis dig endnu mere utiltalende.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-01-02 11:01

"U. Pedersen" wrote:

> [...]
> sender det som en mail til mig, hvad jeg hermed skal frabede mig, så
> også andre end Jan ikke skal begynde på deres sjov.

Hej Uffe

Undlad en vidre debat med JL, det fører ikke til noget brugbart, det
eneste du får ud af det, er en masse kævl der generer alle i gruppen,
jeg fornemmer iøvrigt at det kun er fåtal der tager ham alvorligt.

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 11-01-02 11:17

Han hedder ikke Uffe, men Ulf, men du har ret, han kunne lige så godt have
heddet Uffe, faktisk syntes jeg Uffe passer bedre til ham, så skal vi ikke
bare hermed omdøbe ham til Uffe...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-01-02 11:22

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> writes:

> Han hedder ikke Uffe, men Ulf, men du har ret, han kunne lige så godt have
> heddet Uffe, faktisk syntes jeg Uffe passer bedre til ham, så skal vi ikke
> bare hermed omdøbe ham til Uffe...

Så kan vi jo ved samme lejlighed omdøbe dig til "Hold nu kæft, Jan, du
er trættende."
--
Peter B. Juul, o.-.o "Praeterea censeo Moulin Rouge omnibus videndum esse"
The RockBear. ((^))

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 11-01-02 12:00

Når du skriver "vi" i din besked men nederst i din mail skriver at du kun
taler for dig selv, hvad kan man så regne med ??? er du Dronning ???

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-01-02 12:07

Jan Lauenborg wrote:

> Når du skriver "vi" i din besked men nederst i din mail skriver at
> du kun taler for dig selv, hvad kan man så regne med ??? er du
> Dronning ???

Dine indlæg er off-topic i henhold til gruppens fundats, som du kan læse
på flg. URL: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Hvis du forsætter med at poste off-topic person relateret fnidder, så
vil jeg sende en abuse-klage til din ISP.

http://www.usenet.dk kan du også læse hvad FUT betyder, og hvorfor du
bør ændre din måde at citere på.

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 11-01-02 16:07

Du har jo også sendt "trussel-mail" til mig personligt, og jeg kan kun
gentage at du kan klage fra nu af og til Juleaften, du har sikkert gjort det
før, så de kender dig givetvis.

Fra : jo

Dato : 11-01-02 16:49

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du har jo også sendt "trussel-mail" til mig personligt, og jeg kan kun
> gentage at du kan klage fra nu af og til Juleaften, du har sikkert gjort
det
> før, så de kender dig givetvis.
I er eddermane morsomme.
jesper

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-01-02 10:49

"U. Pedersen" wrote:

> [...]
> hjemmeside, som nogen i det store udland har søgt på.
> En søgning med Google på dette navn Humanity Photo Award 2002, gav

Det er en af de meget seriøs fotokonkurrencer, prøv at se deres sponsor
liste - det eneste der ikke er seriøst er JL...!

Fra : Peter Hyldrup

Dato : 11-01-02 14:57

En fotokonkurrence i Kina, hvor man kan vinde en tur til Kina......godt jeg
ikke er kineser...:)

Peter

Fra : Clark Kent

Dato : 11-01-02 20:41