Opstilling/sortering i Entourage
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 10-01-02 13:26

Hejsan,

Jeg kan huske at dette har været oppe og vende før, men jeg kan altså
ikke finde beskeden. Hvorledes er det muligt at vælge 'Treaded' i
Entourage og så sortere efter dato? Man kan jo ikke just bruge sortering
efter subject til ret meget.

MVH ANR

"Ohh! A trillion-dollar bill! That's a spicy meatball!"
-Homer Simpson

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-01-02 13:32

On 10.1.2002 13:25, in article
1f5sqjy.qblxpo3q15akN%anrNOTPART@OFMAILmac.com, "Andreas N Rasmussen"
<anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> efter subject til ret meget.
>
> MVH ANR
>
> "Ohh! A trillion-dollar bill! That's a spicy meatball!"
Det kan man ikke. Du må vænne dig til at finde særligt interessante tråde,
vælge subject contains f.eks. så kun denne tråd er synlig, vælge preview
pane, vælge threaded. En anelse besværligt, men vel bare en vanesag.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 10-01-02 14:39

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Det kan man ikke. Du må vænne dig til at finde særligt interessante tråde,
> vælge subject contains f.eks. så kun denne tråd er synlig, vælge preview
> pane, vælge threaded. En anelse besværligt, men vel bare en vanesag.

Hmm, det var da ikke så fikst. Nu kunne jeg dog aldrig finde på at bruge
den til newz, så det er ikke the end of the world, men det er da lidt
mere overskueligt at se sine mails som tråde.
Oh well - man kan ikke få alt.

Tak for svaret

MVH ANR

"Trying is the first step towards failure."
-Homer Simpson

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-01-02 16:19

On 10.1.2002 14:39, in article
1f5stze.1iagth0c74p8cN%anrNOTPART@OFMAILmac.com, "Andreas N Rasmussen"
> [...]

> Tak for svaret
>
> MVH ANR
>
> "Trying is the first step towards failure."
Oh, sorry, jeg troede du mente news. Det andet ved jeg ikke noget omŠ
- David
--
http://david.blangstrup.dk