installering af applet
Fra : Christian Bjerre

Dato : 08-01-02 23:52

Jeg har problemer med noget så simpelt som installering af en applet.

Selve installeringen virker fint, den popper op og spørger.

Meeen, hvis brugeren siger nej tak og senere vender tilbage til samme side
får de ikke spørgsmålet :(

Er der et html trick ?

// chris

Eneste workaround jeg har fundet pt er ved at opdatere Internet Explorer
hvorefter den har glemt alt om den kiksede installering og spørger igen.

Fra : -Martin-

Dato : 09-01-02 00:32

den Tue, 8 Jan 2002 23:51:49 +0100 skrev "Christian Bjerre"
<chris@nospam.com> :

> [...]
>
>Selve installeringen virker fint, den popper op og spørger.
>
>Meeen, hvis brugeren siger nej tak og senere vender tilbage til samme side

Hmm ... hva mon der ville ske hvis man ikke cachede siden ?
(jeg har ikk prøvet det) men måske en mulighed.. hvem ved

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-02 00:51

<chris@nospam.com>:

>Meeen, hvis brugeren siger nej tak og senere vender tilbage til samme side
>får de ikke spørgsmålet :(

Det er vel en cookie, har du et link til siden?

Normalt skal brugeren, da ikke installere en Java Applet, så jeg
forstår ikke lige, had det er.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Christian Bjerre

Dato : 09-01-02 10:55

problemstilling
http://danmarkbynight.dk/applet/

test
http://danmarkbynight.dk/applet/test.html
- er ikke oppe endnu, giv mig lige et par minutter

med venlig hilsen
Christian Bjerre

men som Martin nævnte er det som om InternetExplorer cacher svaret