KANDIS - Akkorder efterlyses......?
Fra : Thomas Petersen

Dato : 07-01-02 21:02

Hej NG

Jeg leder med lys og lygte efter akkorder til alle mulige sange fremført af
Kandis.......!!!
Gerne "Hold Me" etc......

TP

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-01-02 16:51

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i

> Jeg leder med lys og lygte efter akkorder til alle mulige sange
> fremført af Kandis.......!!!
> Gerne "Hold Me" etc......

I 98,548% af tilfældene kan du blot benytte C F og G, og på et par
minutter har du fundet den korekte rækkefølge til en given sang.

Vil du også kunne de "fantastiske" toneskift, skal du tranponere op
i D, således at C bliver til D, F bliver til G og G bliver til A.

;-(

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-01-02 16:51

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 08-01-02 22:12

On Mon, 7 Jan 2002 21:02:19 +0100, "Thomas Petersen" <tp@mail.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Jeg leder med lys og lygte efter akkorder til alle mulige sange fremført af
> [...]

Selv spiller jeg sangen i:    G; Em; C; D

der kan man også køre op eller ned alt efter hvor højt eller lavt man vil spille

--
mvh Kenneth Bj.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-01-02 05:41

Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3b612a$0$62877$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> Selv spiller jeg sangen i: G; Em; C; D
>
> der kan man også køre op eller ned alt efter hvor højt eller lavt man vil

________

Fik du forresten lavet et dansktoporkester i Thy ????

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 09-01-02 12:15

On Wed, 9 Jan 2002 05:40:53 +0100, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>spille

>________
>
>Fik du forresten lavet et dansktoporkester i Thy ????

Ikke endnu, men jeg tror snart der kommer et mere fra Sydthy

--
mvh Kenneth