Gameplay Diablo 2 LoD?
Fra : Anders H

Dato : 07-01-02 20:01

Hej, jeg er gået igang med Diablo 2 LoD og er netop kommet igennem ACT 1. Jeg syntes er det er
et suverænt spil.
Men mit ? til gruppen er om det er et spil man vil prøve igen og igen, dermed ment at alle
act's gennemføres eller er man generelt blevet træt af spillet efter gennemførsel een gang?

Hilsen Anders

Fra : Devast8or

Dato : 07-01-02 21:22

Det kommer an på om du kan lide at spille den slags spil, og om du gider at
mose din characters op i meget høje levels (75-80 og mere) for at finde de
gode items. Ellers er der jo 7 forskellige klasser der hver kan spilles på
mange forskellige måder, så man får en helt anden spillestil ud af at prøve
andre klasser. Der er mange af os der godt kan lide at spille det igen og
igen :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-01-02 22:21

On Mon, 7 Jan 2002 21:22:22 +0100, "Devast8or"
<devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

*snip*

>Devast8or

æv du kom først ;)

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-01-02 22:16

On Mon, 7 Jan 2002 20:01:17 +0100, Anders H <az@delete.dk> wrote:

> [...]
>act's gennemføres eller er man generelt blevet træt af spillet efter gennemførsel een gang?

det kan spilles igen og igen...der er jo 7 forskellige typer du kan
spille, og utallige undertyper(eller chars) alt i alt et spil du kan
få MANGE timer til at gå med...og når almindeligt diablo måske
begynder at blive kedeligt så er der jo hardcore...og hele
multiplayerdelen :)

p.s. glem nu ikke det virkelige liv ;)

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 07-01-02 22:43

> [...]

> Men mit ? til gruppen er om det er et spil man vil prøve igen og igen,
> dermed ment at alle act's gennemføres eller er man generelt blevet træt af

Jeg har indtil videre gennemført det på Normal og Nightmare med en
Necromancer og småspillet lidt med de andre klasser. Jeg har ingen
planer om at lægge spillet på hylden, før jeg har gennemført alle
sværhedsgraderne med alle klasserne.

Det gælder i øvrigt også for Diablo (1'eren), som jeg stadig spiller
ind i mellem. På nogle punkter er det mere udfordrende end 2'eren,
fordi man sjældent kan slippe afsted med at storme frem på samme måde.

Det mest fængende ved spillene er efter min mening, at banerne er
nær-tilfældigt opbyggede, og at man hele tiden lige skal se, om man
kan finde nogle bedre items end dem man har.

God fornøjelse med Act II. Pas på slangerne.

- Thomas