Bilspil?
Fra : Peter

Dato : 07-01-02 12:59

Nogle i NG'en der kan fortælle mig hvilket der er det hotteste bilspil
fortiden?

/Peter

Fra : Martin K

Dato : 07-01-02 13:45

Der er stadig ikke meget der slår Sports Car GT fra 1999, efter min mening.

Martin K
GT-racing forever...

Fra : Martin K

Dato : 07-01-02 13:46

Glemte lige...

Spillet skal selvfølgelig opgraderes med nye biler og baner, ellers er der
jo ikke noget ved det!!!

Martin K

Fra : Dennis Lange

Dato : 07-01-02 14:26

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Glemte lige...
>
> Spillet skal selvfølgelig opgraderes med nye biler og baner, ellers er der
> jo ikke noget ved det!!!

Hey - hvordan gør man det??
....og på forhånd undskylder jeg hvis det bare er en eller anden knap der
skal trykkes på, men den er jeg da aldrig lige faldet over...
--
Mvh. Dennis Lange

Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 11-01-02 15:10

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message
> Der er stadig ikke meget der slår Sports Car GT fra 1999, efter min
mening.

Jo Grand Prix Legends, som også kan opgraderes med nye baner og flottere
grafik.
Check evt. www.simracing.dk hvis det er seriøse racer sims. du er efter.

Joakim

Fra : Martin K

Dato : 11-01-02 16:37

Jeg har det også, men har aldig rigtig sat mig ind i hvordan det virker...
og så er omhandler det jo Formel 1. GT-racing er langt federe efter min
mening, men smag og behag er jo heldigvis forskellig...

--
Martin K