Atm og "fontspøgelser"
Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-01-02 00:22

Jeg har været lidt "for hurtig" og installeret en font via ATM direkte fra
en cd. Nu skal jeg ikke bruge fonten længere og har derfor afinstalleret den
igen fra ATM. Men hver gang jeg nu starter ATM op, så spørger den stadig
efter cd'en med den pågældende font, og det begriber jeg ikke. Er der er
måde at fikse det ?
Kh
Bjørn

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-01-02 00:56

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> igen fra ATM. Men hver gang jeg nu starter ATM op, så spørger den stadig
> efter cd'en med den pågældende font, og det begriber jeg ikke. Er der er

Du finder fonten i listen "Known fonts" og sletter den.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : macsteen

Dato : 07-01-02 22:33

in article B85FEC41.A92%studio@smalbro.dk, Studio Smalbro at
studio@smalbro.dk wrote on 08.01.2002 00:22:

> [...]
> igen fra ATM. Men hver gang jeg nu starter ATM op, så spørger den stadig
> efter cd'en med den pågældende font, og det begriber jeg ikke. Er der er

Du burde stadig kunne se den i "kendte skrifter" og kunne fjerne den herfra?