Gæstebog
Fra : Brian Christensen

Dato : 06-01-02 19:03

Hej

hvor finder jeg noget om at sætte en gæstebog op på sin hejmmeside... Det
skal ikke være en der ligger på en server og kræver at der skal være banner
osv.

mvh
Brian Christensen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 06-01-02 19:19

Hej Brian

Brian Christensen wrote:

> hvor finder jeg noget om at sætte en gæstebog op på sin hejmmeside... Det
> skal ikke være en der ligger på en server og kræver at der skal være banner
> osv.

Det kræver en server-side teknologi som f.eks. ASP, PHP, JSP eller CGI
hvis du selv skal lave det. Har du en almindelig "gratis"
hjemmeside-plads som fulgte med din Internet-opkobling, så har du næppe
adgang til den slags. Du kan dog tjekke din Internet-udbyder om de
stiller en gæstebogs-service til rådighed for deres brugere.

Det kan desværre ikke laves med ren clientside programmering.

Mvh Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Søren Blom