Quake3 - for mørkt?
Fra : Casper

Dato : 04-01-02 11:33

Hej gruppe

Jeg har fået ny maskine og ville selvfølgelig lige prøve Quake3.

PC:
Intel P4, 1,8Ghz
256mb ram
GeForce3 (NVidia)
osv...

Når jeg starter en "bane" er det meget mørkt. Det hjælper ikke at
stille på lyset i spillet og det ligner mest af alt en fejl. Jeg har
hentet de sidste nye drivere til mit NVIdia kort.

Har nogen prøvet dette?

Casper

Fra : Thf

Dato : 04-01-02 17:54

> [...]
>stille på lyset i spillet og det ligner mest af alt en fejl. Jeg har
>hentet de sidste nye drivere til mit NVIdia kort.

Jeg mener det er "gamma", i indstillinger, der skal sættes op.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Casper

Dato : 07-01-02 13:23

On Fri, 04 Jan 2002 16:53:42 GMT, tommy_friis@mail.dk (Thf) wrote:

>Jeg mener det er "gamma", i indstillinger, der skal sættes op.

Ja, men det hjælper desværre ikke nok. Spillet er stadig meget mørkt.
Men Wolfenstein kører ok. Kører det ikke på samme "engine" som Quake
3?

Casper

Fra : Thf

Dato : 07-01-02 18:19

>Ja, men det hjælper desværre ikke nok. Spillet er stadig meget mørkt.
>Men Wolfenstein kører ok. Kører det ikke på samme "engine" som Quake
>3?
Jo, men jeg kan huske at det var et stort problem for mange for lang tid
siden, jeg kan ikke huske hva fixet var, men det hjalp ikke at kører
slideren op, billedet var stadigt mørkt, men det kunne ordnes.
Måske andre kan huske problematikken omkring dette.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S