Rayman M
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-02 22:18

Hejsa derude....
Nogen som har prøvet det ny Rayman M spil til pc ?? Jeg overvejer at købe
det til min søn ) (mor skal sæføli også spille) og det er derfor rart med
lidt ros/ris inden pengene investeres. På forhånd tak !!
Jenny

Fra : Henrik Dissing

Dato : 04-01-02 19:09

On Thu, 3 Jan 2002 22:17:49 +0100, Jenny wrote:

>Nogen som har prøvet det ny Rayman M spil til pc ?? Jeg overvejer at købe
>det til min søn ) (mor skal sæføli også spille) og det er derfor rart med
>lidt ros/ris inden pengene investeres. På forhånd tak !!

Min 8-årige søn fik det julegave og er meget begejstret. Han har også Rayman
2 og har gennemført det mange gange. Jeg spurgte ham lige nu om Rayman M var
bedre end Rayman 2, og svaret var et rungende "JA!"

Hardware minimumskravene er på æsken opgivet til Pentium II 400 MHz, 64 MB
RAM og TNT2 grafikkort. Vi kører det på Pentium II 450MHz, 256 MB og G400 i
800x600, og det går særdeles udmærket.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-02 20:02

> [...]
var
> bedre end Rayman 2, og svaret var et rungende "JA!"

Jeg kan ikke få installationsprogrammet til at virke... jeg klikker løs på
den ubisetup.exe, men der sker ingenting... jeg kan godt se filerne på cd'en
men installationsprogrammet går ikke igang?!... spørgsmålet er om det er
spillet eller min pc der er problemet...

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-01-02 12:38

> [...]
> men installationsprogrammet går ikke igang?!... spørgsmålet er om det er
> spillet eller min pc der er problemet...

Hvilken PC har du
Windows ?
grafikkort?
lydkort?
andet?

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-01-02 15:47

> Hvilken PC har du

opbygget gennem tiden

> Windows ?

win 2 k pro

> grafikkort?

asus geforce 2 gts 64 mb ram

> lydkort?

soundblaster live! 1024

> andet?
hmmm... ikke noget der burde have betydning.
Jeg har så fundet ud af at når jeg har haft cd1 i og den ikke starter op,
når jeg så fjerner cd'en og bruger windows som jeg plejer og vil slukke
eller genstarte så arbejder pc'en stadig med ubisetup.exe filen!?.... og jeg
er nødt til at resette pc'en...dvs computeren står åbenbart og arbejder med
programmet selvom der intet dukker op på min skærm... dette er det eneste
spil jeg har problemer med så jeg håber det er et software prob.

sniper_Nolight

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-01-02 10:30

Det lyder som om du har et antivirus kørende. Inden installation tjekker jeg
altid skiven for virus (man ved jo aldrig) og så slår jeg mit AV program fra
ellers tager installationen en krig og en formiddag. Det kan selvfølgelig
også være en gammel driver der afholder programmet for at starte op. Har du
de seneste til grafikkort og lydkort !?!

Michael

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-02 15:08

> [...]
du
> de seneste til grafikkort og lydkort !?!

alt er up-to-date og ingen antivirus så jeg ved ikke rigtig....men tak for
et bud... det er lidt mærkeligt, men ellers har jeg ikke problemer

sniper_Nolight

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-02 23:13

"Henrik Dissing" <hendis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> RAM og TNT2 grafikkort. Vi kører det på Pentium II 450MHz, 256 MB og G400

1000 tak for svaret. Vi har også spillet Rayman 2 igennem utallige gange og
hele familien er meget begejstrede for det. Hmmm....det lader til at vi må
ud og købe det så. Vi så på ubisoft's hp, at det ville udkomme den 13/12.
Sønnen var og er fyr og flamme )))
De venligste hilsner
Jenny