CS nye skins
Fra : Palle Ravn

Dato : 03-01-02 16:57

Jeg har downloadet et "skin" til "Desert Eagle" (i ved "buy 1 - 3 . På siden
"http://www.cs-skins.net/engine_skins.cfm?cat=11&currow=25&numrows=8"
skinet er der (som i ser) et sigte, men det kan jeg ikke få til at virke.
Hvad gør jeg galt...?

Fra : S3N80R

Dato : 03-01-02 19:10

On Thu, 3 Jan 2002 16:56:53 +0100, "Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk>
wrote:

> [...]
>"http://www.cs-skins.net/engine_skins.cfm?cat=11&currow=25&numrows=8"
>skinet er der (som i ser) et sigte, men det kan jeg ikke få til at virke.

Hejsa Palle Ravn,

Her er et 'review' fra DEaglen:

this is a excellent skin. i use it for a long time now and it isnt
boring. and for the loser , who want to snipe with it: try a sniper
riffle. this is a pistol! no awm!

Det er et skin som er modificeret - dvs. at det ligeså godt kunne være
en høne du skød med men den har nøjagtigt samme egenskaber som den
oprindelige DEagle.

Hvis du gerne vil snipe med en Desert Eagle så ligger der, under AWP
et DEagle skin med kikkertsigte, så vidt jeg husker :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Palle Ravn

Dato : 04-01-02 16:54

Hvor har du mit navn fra? Finder jeg det skin du taler om på samme side?
Virker sigtet på den?

/Palle Ravn

Fra : Palle Ravn

Dato : 04-01-02 16:59

Jeg kan ikke finde AWP nogen steder

Fra : S3N80R

Dato : 04-01-02 18:13

On Fri, 4 Jan 2002 16:58:55 +0100, "Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke finde AWP nogen steder

Hejsa Palle Ravn :)

Du kan finde den her på:
http://www.cs-skins.net/engine_skins.cfm?cat=21&currow=17&numrows=8
eller på linket: AI Arctic Warfare.

Det er billede/ våben nr. 5 på siden...

Med hensyn til dit navn så gættede jeg bare...hedder du virkeligt
det???

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Palle Ravn

Dato : 05-01-02 11:10

Ja gu' er det mit navn

Men jeg vil jo sigte med d_eagle men den du henviser til er til snipernen.
Så jeg skal købe den som en dyr sniper...?

Fra : S3N80R

Dato : 05-01-02 11:48

On Sat, 5 Jan 2002 11:09:33 +0100, "Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk>
wrote:

>Ja gu' er det mit navn
>
>Men jeg vil jo sigte med d_eagle men den du henviser til er til snipernen.
>Så jeg skal købe den som en dyr sniper...?

Hejsa Palle Ravn,

Du kan ikke købe en 'ægte' D-eagle med kikkert/ laser sigte fordi
uanset hvordan den ser ud vil den opføre sig som den normale D-eagle.
Måske nok med nye lyde og andet udseende men i bund og grund er det
den normale D-eagle.

Hvis du vil have en D-eagle med kikkertsigte så bliver du nødt til at
betale kassen for den modificerede AWP :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Palle Ravn

Dato : 05-01-02 20:52

Hvad nu hvis jeg ændre i filen hud.txt eller noget af de andre filer?

Fra : S3N80R

Dato : 05-01-02 23:14

On Sat, 5 Jan 2002 20:51:56 +0100, "Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk>
wrote:

>Hvad nu hvis jeg ændre i filen hud.txt eller noget af de andre filer?

Det vil desværre stadig være det samme :)

Med venlig hilsen
S3N80R