Harry uden CD ?
Fra : Hyrland

Dato : 29-12-01 10:50

Jeg har tjekket alle txt filer, og manualen, for at finde ud af hvordan jeg
undgår at skulle have CDén i drevet, når jeg skal spille.
Jeg føler at man er gået 15 år tilbage, i udviklingen, når det kræver at man
sætter software i et drev, før man kan bruge programmet.
Derfor vil jeg gerne have lagt spillet på harddisken, så jeg efterfølgende
kan spille det, uden at jeg hver gang skal finde CDén frem.
Kender nogen af jer en metode, jeg kan bruge ??

--
Med ærbødigst hilsen.
Og et håb om, at du/I får en dejlig dag.

ps. tjek www.cdboden.dk før du køber julegaver. der er fri levering, og en
masse penge at spare.

Fra : Seth

Dato : 29-12-01 11:18

"Hyrland" <kenny@hyrland.dk> wrote in message
> [...]
> kan spille det, uden at jeg hver gang skal finde CDén frem.
> Kender nogen af jer en metode, jeg kan bruge ??

Har du prøvet på www.gamecopyworld.com ?

Seth

Fra : Hyrland

Dato : 29-12-01 12:05

..
"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet på www.gamecopyworld.com ?
>
> Seth

Nu har jeg
Takker mage gange.
Faktisk ret simpel. Jeg skulle bare udskifte en enkelt fil.

Fra : Seth

Dato : 29-12-01 16:17

> Nu har jeg
> Takker mage gange.
> Faktisk ret simpel. Jeg skulle bare udskifte en enkelt fil.

Var så lidt
Yep det er en skøn side, hvis man hader at skifte cd'ere

Seth

Fra : kjeldsen

Dato : 29-12-01 11:32

virtual cd er sagen.
Jeg har den og du kan gerne hente den fra min server.

Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 29-12-01 20:44

hvordan virker det ?

kjeldsen <bbkjeldsen@mail.tele.dk> skrev i en