F1 2000 crasher til Desktop i Win2K
Fra : Mureren

Dato : 28-12-01 18:49

Hvorfor ???
Jeg har installeret og afinstalleret, forsøgt med drivere, no-cd cracks (det
er en original cd, men det skulle prøves) og meget mere...
Hver gang jeg når til at loade en bane, så crasher spillet, og sender mig
tilbage til skrivebordet...
Røvirriterende, især når der står i deres ReadMe at spillet kører på 2000.
På en tidligere installation, havde jeg det samme problem, og her fandt jeg
ved et tilfælde ud af at det ikke kunne køre når jeg var koblet op til
nettet (so much for Multiplayer over TCP/IP), men det er ikke det der er
galt denne gang.

Win2K SP2
MSI Geforce 2Ti 64MB
Athlon XP 1600+
Logitech Wingman Formula Force rat og pedaler
+ en masse andet dyrt ragelse, der er årsag til en masse frustrationer