Half-Life?
Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 28-12-01 18:31

Er der en her som kan fortælle mig hvad der er kommet til half-life helt fra
starten og gerne i kronologisk rækkefølge. Gerne helt præcist hvad det
hedder etc.

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Decker

Dato : 29-12-01 14:25

["\(: Marlboro Man :\)" <kennethdenmark@hotmail.com> wrote:]

>Er der en her som kan fortælle mig hvad der er kommet til half-life helt fra
>starten og gerne i kronologisk rækkefølge. Gerne helt præcist hvad det
>hedder etc.

Dette er måske ikke lige helt præcist, men det giver da et indblik i
hvad der findes, i købe-pakker og modifications:

1) Half-Life (den originale købe-pakke, første version)
2) Team Fortress Classic (en modification til Half-Life, som automatisk
medfølger i patches)
3) Opposing Force (modification købe-pakke, kræver at du har Half-Life)
4) Half-Life:Generations (med nogle patches og vist nok modificationen
"Opposing Force" også)
5) Counter-Strike (en modification til Half-Life, der er blevet ret så
populær)
6) Half-Life:Game of the year (med nyere patches, "Opposing Force" og
"Counter-Strike" modificationen til Half-Life (eller er det Retail
versionen?))
7) Counter-Strike Retail (en købe-pakke med en standalone version af
Counter-Strike, som ikke kræver Half-Life - men som heller ikke kan køre
nogen modifications)
8) Gunman Chronicles (en købe-pakke med et standalone spil, som baserer
sig på Half-Life enginen)
9) Deathmatch Classics (en modification til Half-Life, som automatisk
medfølger i patches)
10) Blue Shift (en købe-pakke med et standalone spil, som baserer sig på
Half-Life enginen - En slags fortsættelse i Black Mesa komplekset)

Der ud over er der utallige andre "community-made" multiplayer
modifications til Half-Life, hvoraf kan nævnes:

Day of Defeat (www.dayofdefeatmod.com - www.dayofdefeat.dk)
BuzzyBots (www.buzzybots.dk)
Science & Industry (www.planethalflife.com/si)
Sabaneta 2050
Front Line Force
..etc.etc.etc. (Find mere på www.planethalflife.com)

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 31-12-01 15:58

Tak for svaret, det var MEGET fint.

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-01-02 21:48

HEJ

DER ER OGSÅ ET DER HEDDER "GlobalWarfare" JEG VED IKKE HVORNÅR DET ER FRA.

M.V.H
Anders