Joystick til Win XP?
Fra : LaC

Dato : 27-12-01 21:47

Hej.

Jeg har fået Win XP og skal bruge nyt Joy. Det gamle dejlige Logitech
Interceptor vil ikke være med der.
Jeg har set på et Saitek Cyborg Gold. Er det ok, og kan det køre i Win XP?
Nogen der har dette til at køre?
Eller evt en anbefaling på et andet Joy, som vil virke?

Lars

Fra : J Skantse

Dato : 28-12-01 14:05

"LaC" <lac@fanonet.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg har fået Win XP og skal bruge nyt Joy. Det gamle dejlige Logitech
> Interceptor vil ikke være med der.

Ser da ud til at der findes en driver :
http://www.logitech.com/cf/support/interceptor.cfm

Men den har du måske prøvet ??

> Jeg har set på et Saitek Cyborg Gold. Er det ok, og kan det køre i Win XP?

Kan tænkes de er blevet bedre, men i hvert fald den Saitek Cyborg 3D jeg
havde en gang var noget skrammel.
Knapperne i hatswitchen gik i stykker og den støjede også meget, kunne ses
under kalibrering hvor det stod og hoppede rundt selv om man ikke rørte ved
joystikken.

mvh/Jørgen

Fra : LaC

Dato : 28-12-01 19:35

Hej

> Ser da ud til at der findes en driver :
> http://www.logitech.com/cf/support/interceptor.cfm
>
> Men den har du måske prøvet ??

Ja, der har jeg været. Men da min Interceptor er en Gameport-ting, lader
dette sig ikke gøre i XP. Logitech skriver da også:
Serial Port:
Logitech digital gaming devices connected to the serial port are not
supported under Windows XP.

> [...]
> under kalibrering hvor det stod og hoppede rundt selv om man ikke rørte

Det var da trist at høre.... Nå, men så er det måske bare et andet jeg skal
søge efter? Hvad bruger I andre under Win XP, og kører det godt?

Lars

Fra : J Skantse

Dato : 28-12-01 21:10

> [...]
> Serial Port:
> Logitech digital gaming devices connected to the serial port are not

Gameport og seriel port er vel ikke det samme ?
Mon ikke der med seriel-port menes COM porte.

Her står at interceptor på gameport er supported i XP :
http://www.logitech.com/cf/support/3509.cfm

mvh/Jørgen

Fra : LaC

Dato : 29-12-01 04:26

> Gameport og seriel port er vel ikke det samme ?
> Mon ikke der med seriel-port menes COM porte.

Det tror jeg næppe.. Jeg kan ikke få det til at virke.

> Her står at interceptor på gameport er supported i XP :
> http://www.logitech.com/cf/support/3509.cfm

Det havde jeg også set, men selv efter flere forsøg p installation, finder
hverken Win XP, eller Wingman softwaren nogen Joystick tilsluttet..
Surt nok...

Lars

Fra : Thf

Dato : 30-12-01 00:45

> [...]
>>
>Det havde jeg også set, men selv efter flere forsøg p installation, finder
>hverken Win XP, eller Wingman softwaren nogen Joystick tilsluttet..
Nogle jeg kender der kører Win2000 har solgt deres gameport stick
og købt usb stick istedet, det er grove løjer, ikke.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S