Wolfenstein, multiplayer
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 25-12-01 21:54

Ja dav.

Jeg er lidt skuffet over Wolfenstein multiplayer.

Singel player:
Virkelig god!
Det eneste der er at sætte en finger på er, den overnaturlige del af
spillet!
Men det er småting.

Internet:
Når man dør ligger man for lang tid før man "genopstår"!
Det er ikke nemt at ramme med sniperriffel!
"det er det i singel player"

Lokal net:
Det er hvis nok ikke muligt med bot "jeg har ikke kunne finde dem"!
Så det er ikke meget ved at spille 3-4 stk.!

Er det ikke muligt selv at lave baner???

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-12-01 23:16

>Singel player:
>Virkelig god!

Virkelig dårlig! Skuffende hvis det kommer på året top-10. Overhovedet
ingen atmosfære. Eneste gode levels er i krypten (kapitel 2) og i
Kugelstadt (kapitel 4). Alt det andet er blot hjernedødt shoot'em up.
Man formår slet ikke på noget tidspunkt at opbygge nogen form for
spænding, og levels virker... hmm, ubeboede. Ekstremt kedeligt.

Næh, må jeg bede om Aliens vs. Predator 2 - se dér er et spil med
atmosfære...

>Internet:
>Når man dør ligger man for lang tid før man "genopstår"!

RTFM

>Det er ikke nemt at ramme med sniperriffel!

Er dét et kritikpunkt? Igen... RTFM - her er der et par tips.

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 26-12-01 09:16

Ja dav.

Hvad betyder RTFM ???????

Fra : Claus Nielsen

Dato : 26-12-01 11:51

>Hvad betyder RTFM ???????

Read The Fucking Manual

Der står bl.a. at når man er træt af vente på en Medic, så kan man
selv hoppe ind i Limbo menuen. Og hvor længe der går, inden man kommer
ud herfra, det er bestemmes udelukkende af dem der har sat serveren op
- har altså som sådan ikke direkte noget med spillet at gøre.

Mvh, Claus

Fra : Skurken

Dato : 26-12-01 09:45

> Det er ikke nemt at ramme med sniperriffel!
> "det er det i singel player"

Du kunne jo prøve at bruge det optiskesigtemiddel du har ved at trykke Z

Skurken