ICQ!?!
Fra : Thøger Terp

Dato : 03-01-02 15:30

Hvorfår kan jeg ikke sende filer til mine pcvenner med icq?

jeg har den nyeste version.

/Thøger

Fra : Jesper

Dato : 03-01-02 16:41

in article 1f5fxo3.8dq0981mhuqdcN%tterp@mac.com, Thøger Terp at
tterp@mac.com wrote on 03/01/02 15:29:

> Hvorfår kan jeg ikke sende filer til mine pcvenner med icq?
>
> jeg har den nyeste version.
>
> /Thøger

Tjek venligst at der er åbent for TCP portene 1024-65535 udgående, evt ved
at pinge med TCP pakker.

Jesper

Fra : Thøger Terp

Dato : 03-01-02 16:48

> Tjek venligst at der er åbent for TCP portene 1024-65535 udgående, evt ved
> at pinge med TCP pakker.

Wow! hvor kan jeg tjekke det? i ICQ indstillingerne?

Det virker med andre macs, sendte et billede her til morgen til en med
en iBook...

/Thøger

Fra : Jesper

Dato : 03-01-02 17:41

in article 1f5g1ap.x073jjp8j6pqN%tterp@mac.com, Thøger Terp at tterp@mac.com
wrote on 03/01/02 16:48:

> Wow! hvor kan jeg tjekke det? i ICQ indstillingerne?
>
> Det virker med andre macs, sendte et billede her til morgen til en med
> en iBook...
>
> /Thøger

Nej, det gør du I router hvis du køre ADSL/kabel eller I en evt. Firewall.

Jesper

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-01-02 19:20

ICQ kan - mig bekendt - ikke modtage visse pc filtyper, som for eks. *.exe
filer, da mac'en alligevel ikke kan bruge dem til noget.
Lyder dybt åndsvagt, men sådan er livet nogle gange

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk