Sjældne kashmir sange
Fra : Thomas

Dato : 22-01-01 22:25

Hej
Jeg har nu længe let efter sjældne kashmir sange som "daddy's cabaret",
"trouble", "little and the vast" eller andet som ikke findes på deres 3
albums.
Jeg har selv: "graveyard puppy", "Welcome (S.O.S)" og "just a phase"
+ diverse live indspilninger fra bl.a. roskilde '99.
Er nogen intereseret i en byttehandel så skriv lige!!

Fra : Keld Petersen

Dato : 23-01-01 08:51

Jeg husker at Graveyard Puppy ligger på en CD-single... men ikke hvilken...
den ligger sammen med et LANGT live-track, hvor de bla. kommer lidt ind over
Frank Zappa...

Fra : nikolaj borg

Dato : 23-01-01 11:06

Den Tue, 23 Jan 2001 08:51:10 +0100, skrev "Keld Petersen"
<remove.this.to.email.kingkeld@person.dk>:

>Jeg husker at Graveyard Puppy ligger på en CD-single... men ikke hvilken...
>den ligger sammen med et LANGT live-track, hvor de bla. kommer lidt ind over
>Frank Zappa...

Den lå også på en af zoo-pladerne i en live-version, som de påstår
blev optaget juleaften i caraibien. At dømme efter publikum har de
mange fans i caraibien :). Jeg havde engang en live-optagelse, hvor de
påstod at graveyard puppy var død og lå begravet i et studie i
caraibien. Jeg ved ikke, om det hele er forbundet med, at de optog
cruzential dernede.

Leder min samling igennem......

Ud over de tidligere nævnte numre er der jo også svinget i solrød, som
er med på fifi-dong pladen (gasolin tribute). Desuden har jeg optaget
noget med dem i radioen, hvor de synger en tre-stemmet falset-sang der
vist hedder "far og hjorten" - baseret på dr's gamle pause-signal.
Mega obskurt.....

/Nikolaj

Fra : ChriZ

Dato : 23-01-01 21:02

> [...]
> påstod at graveyard puppy var død og lå begravet i et studie i
> caraibien. Jeg ved ikke, om det hele er forbundet med, at de optog

Graveyard Poppy ligger på WILD CD 04 - Jeg kan også huske det med at
Graveyard Poppy var død og begravet fra Eurospotting koncerten i '96 ...
tror det var i forbindelse med at de spillede Dring ....

> [...]
> noget med dem i radioen, hvor de synger en tre-stemmet falset-sang der
> vist hedder "far og hjorten" - baseret på dr's gamle pause-signal.

Kashmirs indspilning af Svinget i Solrød er jo et geni-stykke ... ret
underligt at høre Kasper synge dansk (som på far og hjorten som er RET
syret... *Gg*)

Check evt. http://come.to/fjongKashmir

med venlig hilsen
Christian Stæhr
---

Tobias Trier ---) www.trier.cjb.net )---

"Der er en del unge folk med Björk-hår. Der er også
mange lidt ældre med Horsens-hår - det vil sige lige
langt hele vejen rundt, men i hvert fald langt. Og så
er der enkelte ældre damer med gråt hår."
- Allan Olsen om publikum i Horsens

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 25-01-01 00:15

i februar udsendes der et "nyt" album med Kashmir!

Jeg kan fortælle det drejer sig om en CD med ikke tidligere numre, B-sider
samt mix og måske liveversioner.

Held & Lykke.....

--
Henrik Fuglesang - DK Svendborg

lax@mail.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-01-01 07:45

Den Thu, 25 Jan 2001 00:15:24 +0100, skrev "Henrik Fuglesang"
<lax@mail.dk>:

>i februar udsendes der et "nyt" album med Kashmir!
>
>Jeg kan fortælle det drejer sig om en CD med ikke tidligere numre, B-sider
>samt mix og måske liveversioner.

Ja, det er så vidt jeg kan forstå en EP med to eller tre nye numre. På
den ene side bliver det interessant at høre, hvor de er på vej hen,
men på den anden side mener jeg, at alt andet end et helt album er
forholdsvist uinteressant :(

/Nikolaj