Læs venligst...! Til alle: Hvad skal man g~
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-01-02 16:47

Nu skal i alle lige høre en lille sød historie...!

Jeg har i sin tid fået unlocked og opdateret en telefon (En Siemens M35i)
ved en der unlocker i DK, han kører under nicked Laxxe (Så ved vi hvis
alle hvem det er...!)

Betalingen for denne telefon skulle derimod ske ved at jeg skrev 2 links
ind på min side www.gsmunlock.dk/ et under "Links" og et under den side
hvor jeg skrev hvad jeg unlocked (På den tid unlockede jeg ikke eks.
Siemens, derfor skrev jeg: "GSM Unlocking Denmark henviser til
www.[cencur].dk")

Jeg gik i sin tid med til denne lille aftale, det har jeg erfaret var en
dårlig idé...

Da jeg så efter ca. 3-4 måneder fjernede linket fra min side, pga. at jeg
selv kunne unlocke Siemens, kom den lille nisse efter mig...

Jeg modtog en mail noget ligende denne (Som jeg lige har modtaget da jeg
skriv i NG'en at jeg var kommet online med min side igen):

"Jeg regner med det er en forglemmelse at linket til www.[CENCUR].dk er
fjernet? Som tidl. sagt, så vil jeg enten bede dig at sætte linket på
igen, eller overføre 200,- til mig - tak."

Hvad ville du gøre...?

Jeg skrev at det ønskede jeg ikke...! Da personen så henvendte sig igen
med trusler om at sladre (Jeg mener Politiet og Forbrugerstyrelsen var de
to der blev nævnt, der blev også spurgt efter et SE nr. (Kunne dette
betyde at personen ville sladre til Told & Skat?))

Da det med Politiet var blevet nævnt ville jeg ikke mere, jeg satte
linkende ind med hvid skrift på hvid baggrund (Så kan de kun ses i koden
eller hvis man markere texten). For at fortælle at jeg ikke ønskede at
høre mere om dette...!

Siden hørte jeg ikke mere fra personen...!
Indtil i dag kl. 16.07 præcis 30 minutter efter at jeg havde postet linket
i news://dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
Hvor jeg fik en mail fra personen! Den skrev:

"Jeg regner med det er en forglemmelse at linket til www.simlock.dk er
fjernet? Som tidl. sagt, så vil jeg enten bede dig at sætte linket på
igen, eller overføre 200,- til mig - tak."

Nej, jeg sætter ikke dit link ind på min side...!
Nej, jeg betaler ikke 200 kr for unlock og opdatering af telefonen...!

Du kunne godt unlocke den...! Bravo...!

MEN personen kunne IKKE opdatere den...! Du sendte mig faktisk en telefon
der kun kan skrive: engelsk, fransk, spansk og tysk...!
Hvad fanden tager du mig for? Jeg har givet dig over 20.000 eksponeringer
for en ødelagt telefon! Senere med dig...! Jeg skal sku ikke betale for
noget der ikke bliver gjort rigtigt...! Og Nej jeg sender den ikke retur
så du kan prøve igen...!
Næsten alle andre der unlocker tester telefonerne inden de sender dem
retur...!

Jeg vil ikke have dit link på min side...!
Jeg vil ikke sende min telefon retur...!
Jeg vil ikke meldes til Politiet eller Told & Skat...!
Og jeg sender ikke penge til en stikker...!

Og alle andre der er ved at være godt trætte af at Lasse Hedegaard skal
lege Politibetjent skal være mere end velkommen til at svare på dette
indlæg, for at sige STOP vi gider ikke høre mere på dig!

Så tag dine ting og pak sammen...!

Og nej Lasse du skal ikke sætte nogle kunder spamme denne NG med at du
bare er den bedste...! Og ja det er sket andre steder...!

Jeg vil også gerne have alle der bruger www.gsmunlock.dk/ til at skrive en
linje hvis de ønsker at siden skal blive ved med at køre for jeg gider
ikke have links til folk jeg afskyr...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Kabelsalg.dk

Dato : 02-01-02 17:17

Hej Boris.
20.000 exponeringer for en fejl-oplåst telefon er da vel ok....NOT. Du skal
sku da ikke blive ved med at reklamere for ham resten af dit liv.

Jeg håber ikke for Lasse at han vitterligt har truet med hverken politi
eller told & skat. Det er da at synke for dybt.

Lasse, hvad har du tænkt dig? Vil du have dit banner gratis inde på hans
side, som du ville inde på vores også?
Dengang tilbød jeg dig at lave et banner bytte da du ville ind på vores, men
det ville du ikke.

Med hensyn til at Lasse leger betjent, kan jeg kun sige at jeg også synes
det er skide irreterende at se ham irettesætte andre hele tiden, men det er
nok hans tarv her i livet.
Slut herfra, medens jeg prøver at hidse mig ned over den historie, og for at
der ikke skal herske tvivl om min identitet, er brevet skrevet fra vores
firma adresse.

- -
Mvh...Søren
www.kabelsalg.dk

Nordens billigste Data & Flasher kabler

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 18:09

Boris Mathiasen skrev:

>Alle der bruger TDC kunne ikke se indlæget der for kommer det lige
>igen...!

Jeg så det, og bruger TDC.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 18:29

Kabelsalg.dk skrev:

>20.000 exponeringer for en fejl-oplåst telefon er da vel ok....NOT.

Den var ikke fejl-oplåst, den var låst op (og desuden opgraderet) og
virkede. Boris meldte tilbage og fortalte der ikke var dansk sprog i
ordbogen, og vi fandt næsten ud af en løsning - at den skulle sende
tilbage og fikses uden beregning (selvfølgelig). Pludselig hører jeg
ikke mere fra Boris.

Mit link forbliver på Boris side, lige ind til den dag hvor han
begynder at låse Siemens-telefoner op. Jeg kontakter Boris, og så er
der eller bål og brand. Hvis Boris mener, at han har ret til at fjerne
linket, hvorfor har han så ikke gjort det noget tidligere?

>Du skal sku da ikke blive ved med at reklamere for ham resten af dit liv.

Han skal overholde den indgåede aftale.

>Jeg håber ikke for Lasse at han vitterligt har truet med hverken politi
>eller told & skat.

Jeg har ikke 'truet' med noget, jeg har fortalt Boris, at jeg ville
kontakte Forbrugerstyrelsen eller politiet (kommer an på om Boris har
firma eller ikke). Told & Skat har ikke været på tale herfra, det har
ingenting at gøre med sagen om Boris betaler skat eller ej.

>Det er da at synke for dybt.

Skal vi hellere kaste med mudder frem og tilbage? Hvorfor ikke få en
afgørelse i sagen, hvis Boris ikke mener han har gjort noget forkert,
så har han jo intet at frygte, så kan han vel kun blive glad for at
jeg evt. vil overlade sagen til f.eks. Forbrugerstyrelsen.

>Lasse, hvad har du tænkt dig?

At Boris overholde den aftale han selv har indgået - selvfølgelig.

>Vil du have dit banner gratis inde på hans side

Linket var Boris' betaling dengang, og han godkendte selv idéen.

>Dengang tilbød jeg dig at lave et banner bytte da du ville ind på vores, men
>det ville du ikke.

Jeg husker det ikke, men ser det egentlig også som irrelevant i denne
sag. Boris link til min side var i stedet for betaling. Jeg gav ham
selv muligheden for at vælge - og han valgte.

>Med hensyn til at Lasse leger betjent, kan jeg kun sige at jeg også synes
>det er skide irreterende at se ham irettesætte andre hele tiden, men det er
>nok hans tarv her i livet.

Njæh, jeg beder blot folk om at overholde netiketten, det er såmænd
det hele. Jeg tager gerne denne debat i news:dk.admin.netikette - men
dette er _også_ irrelevant i denne sag.

>Slut herfra, medens jeg prøver at hidse mig ned over den historie, og for at
>der ikke skal herske tvivl om min identitet, er brevet skrevet fra vores
>firma adresse.

Ikke forstået?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kabelsalg

Dato : 02-01-02 19:06

Lasse, du mener altså at Boris til tid og evighed skal have dit banner inde
på hans side fordi du har låst en telefon op for ham i tidernes morgen?

Du mener ikke at 20.000 exponeringer skulle være betaling nok? Nej, træk du
ham bare i retten, og få ham til at blive ved med at reklamere for dig,
selvom han da selv kan låse diverse mobiler op i dag.

Sådan en måde at behandle andre på, er sku ikke værdigt. Kom dog videre med
dit liv.
Du skriver også at linket blev der til han selv kunne låse Siemens telefoner
op, gad dog vide hvorfor han så vil have det fjernet?
I al den til hvor han ikke kunne, fik du lov til at reklamere på hans side,
og når han så selv kan, vil han selv bruge pladsen????? Det var da også
forkasteligt.. (Dyb sarkasme)
Hvis du er så dum, at ville blande nogle instanser ind i billedet, er du
mere kynisk og beregnende end jeg kunne have troet.

Mvh..Søren
www.kabelsalg.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 19:32

Kabelsalg skrev:

>Lasse, du mener altså at Boris til tid og evighed skal have dit banner inde
>på hans side

Aftalen lød, at Boris som betaling for unlocking enten skulle betale
200,- som alle andre, eller indsætte et link på hans side. Han valgte
selv mulighed nr. 2.
Når Boris hopper væk fra denne aftale, så må jeg bede ham betale i
stedet.

>fordi du har låst en telefon op for ham i tidernes morgen?

Det var vist i starten af september 2001, men det er sådan set lige
gyldigt, Boris accepterede aftalen.

>Du skriver også at linket blev der til han selv kunne låse Siemens telefoner
>op, gad dog vide hvorfor han så vil have det fjernet?

Jeg kan nu også godt gennemskue hvorfor han har fjernet det, men så
burde han have tænkt lidt langsigtet dengang han indgik aftalen med
mig.
Hvis jeg f.eks. har fået en regning fra en bilmekaniker, men nogen tid
efter selv finder ud af, at jeg kunne lave den selv, skulle jeg så
nægte at betale?

>I al den til hvor han ikke kunne, fik du lov til at reklamere på hans side,
>og når han så selv kan, vil han selv bruge pladsen????? Det var da også
>forkasteligt.. (Dyb sarkasme)

Så skulle Boris dengang vi lavede aftalen have sagt, at det var X mdr.
vi talte om, eller at det var indtil han selv blev i stand til det.
Det var der IKKE snak om. Da Boris nu fjerner linket, så overholder
han ikke den indgåede aftale, og jeg tilbyder ham, at han i stedet kan
betale (det var den anden mulighed).

FUT: dk.videnskab.jura

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Carsten Suhr

Dato : 02-01-02 21:06

Det er sku da utroligt med dig Lasse. Hvad havde du regnet med, 3 mdr.
reklame via Boris hjemmeside så er de 200 kr vist brugt. At du gider for
skide 200 kr og lave alt den ballade, jeg fatter det ikke. Det giver jo bare
et totalt dårligt billede af dig.

Mvh

Carsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 21:44

Carsten Suhr skrev:

>At du gider for skide 200 kr og lave alt den ballade, jeg fatter det ikke.

Det er sådan set en princip-sag, og jeg ville egentlig også bare
hellere have, at Boris blot overholdte den oprindelige aftale og blot
linkede til min side (hvilket han selv accepterede). Det vil han
åbenbart ikke, derfor må han selvfølgelig betale den pris alle andre
betaler.

>Det giver jo bare et totalt dårligt billede af dig.

Det er jeg ked af du mener, men jeg har indgået en aftale og forventer
(selvfølgelig) den bliver overholdt.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Snoop

Dato : 02-01-02 22:11

Her holder jeg med Lasse. Ham den anden holder ikke sin aftale, og så kan
det være underortnet, om Lasse har stilt urimelige krav (som jeg ikke
synes). Men så længe køberen har godkendt aftalen, kan han ikke løbe fra
den.

/Snoop\

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 17:16

Boris Mathiasen skrev:

>Jeg gik i sin tid med til denne lille aftale, det har jeg erfaret var en
>dårlig idé...

Det er ikke min fejl, at du senere finder ud af, at du mener du har
lavet en dårlig aftale. Så må du tænke dig bedre om en anden gang.

>Da jeg så efter ca. 3-4 måneder fjernede linket fra min side, pga. at jeg
>selv kunne unlocke Siemens, kom den lille nisse efter mig...

Selvfølgelig, du brød aftalen, som du selv havde sagt god for.

> [...]
>to der blev nævnt, der blev også spurgt efter et SE nr. (Kunne dette
>betyde at personen ville sladre til Told & Skat?)

Forbrugerstyrelsen tager sig så vidt ikke af klager om personer, så
jeg ville vide om du har et firma, eller om jeg skulle gå til politiet
i stedet.

> [...]
>høre mere om dette...!
>
>Siden hørte jeg ikke mere fra personen...!

Du havde linket på links-siden, og det er her jeg beder dig sætte det
på igen.

>Nej, jeg sætter ikke dit link ind på min side...!

Det var aftalen, den løber du nu fra.

>Nej, jeg betaler ikke 200 kr for unlock og opdatering af telefonen...!

Det var den pris andre betalte den gang, selvfølgelig skal du også
betale for dette.

>MEN personen kunne IKKE opdatere den...! Du sendte mig faktisk en telefon
>der kun kan skrive: engelsk, fransk, spansk og tysk...!

Ikke korrekt. Ordbogen var ikke dansk, men resten fungerede fint.

>Hvad fanden tager du mig for? Jeg har givet dig over 20.000 eksponeringer
>for en ødelagt telefon!

Du kaldte den ikke ødelagt den gang, og jeg tilbød dig (uden
beregning) selvfølgelig at ordne det. Vi snakkede frem og tilbage om
det, du lød positiv over for det, men pludselig hørte jeg ikke mere
fra dig. Så kan jeg ikke gøre så meget mere i den sag, før du evt.
giver lyd igen.

>Næsten alle andre der unlocker tester telefonerne inden de sender dem
>retur...!

Det gjorde jeg også i dette tilfælde. Ordbogen, ja, det var måske en
smutter, men det ændrer ikke på at du har løbet fra aftalen. Desuden
tilbød jeg dig som sagt at ordne det for dig.

>Jeg vil ikke have dit link på min side...!

Det skulle du have tænkt på dengang du lavede aftalen med mig.

>Jeg vil ikke sende min telefon retur...!

Det står dig frit for.

>Jeg vil ikke meldes til Politiet eller Told & Skat...!

Hvis ikke du mener at have gjort noget forkert, så har du jo intet at
frygte.

>Og jeg sender ikke penge til en stikker...!

En stikker? Du ved altså du er galt på den, siden du mener at det er
at stikke dig, hvis jeg foretager den anmeldelse jeg har snakket om?

>Og alle andre der er ved at være godt trætte af at Lasse Hedegaard skal
>lege Politibetjent skal være mere end velkommen til at svare på dette
>indlæg, for at sige STOP vi gider ikke høre mere på dig!

Det er desværre ikke dig der bestemmer dette. Hvis du mener jeg har
gjort noget forkert, så klag til min internetudbyder - så må de kigge
på sagen. Du kan evt. først forhøre dig i news:dk.admin.netmisbrug for
at få gode råd.

>Og nej Lasse du skal ikke sætte nogle kunder spamme denne NG med at du
>bare er den bedste...! Og ja det er sket andre steder...!

Det fik jeg ikke fat i?

>Jeg vil også gerne have alle der bruger www.gsmunlock.dk/ til at skrive en
>linje hvis de ønsker at siden skal blive ved med at køre for jeg gider
>ikke have links til folk jeg afskyr...!

Hvorfor skal de skrive en linie? Det er ikke nogen afstemning det her,
du har ikke overholdt vores aftale, og det er sådan set irrelevant her
i gruppen - hvis du vil have råd for hvad du skal gøre - så prøv i

FUT:dk.videnskab.jura

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Allan Riise

Dato : 02-01-02 18:02

> [...]
> du har ikke overholdt vores aftale, og det er sådan set irrelevant her
> i gruppen - hvis du vil have råd for hvad du skal gøre - så prøv i

Jeg vil ikke klippe i teksten denne gang, da den tjener som underbyggelse af
min påstand, Lasse hedegaard er kværulant...
Meget har jeg oplevet i mit liv, og jeg er ikke 17 år, og sjældent en person
der udfylder en bevarelse til den efterfølgende tekst som Lasse.
Læs nu neden stående og bedøm selv....

Kværulanter
Desværre findes der kværulanter, pedanter, kradsbørster og folk der kun er
ude på at genere hinanden mange steder. De bruger en bestemt teknik -
sikkert ofte ubevidst - for at ophidse deres medskribenter, så der kan komme
gang i mudderkastningen.

Af en eller anden grund, kan de ikke særlig godt lide ret mange af deres
medskribenter, og søger ofte kun efter noget at brokke sig over. Ydermere er
de ofte totalt uimodtagelige for gode argumenter, som de drevent undgår at
tage stilling til. Man kan diskutere og diskutere og diskutere med den type
mennesker, uden at komme et skridt videre. Ved at gå ind i diskussioner med
dem, opnår man kun, at de totalt kommer til at dominere nyhedsgrupperne, da
de ofte vil have det sidste ord.

Allan Riise
Godt Nytår

Fra : Thomas Jari

Dato : 03-01-02 01:03

Allan Riise skrev:

>Jeg vil ikke klippe i teksten denne gang, da den tjener som underbyggelse af
>min påstand, Lasse hedegaard er kværulant...

Det skulle du nu have gjort. Jeg kan ikke følge diskutionen.

> [...]
>sikkert ofte ubevidst - for at ophidse deres medskribenter, så der kan komme

Kan ikke se at Lasse generer nogen. I dette tilfælde forsvarer han sig
mod et indlæg som er rettet mod ham personligt.

Du er dog så flink at lave lidt reklame for hans site.

Hører dette indlæg til her. har det noget med jura at gøre?

FUT: news:dk.snak.mudderkastning

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : Henning S Christians~

Dato : 03-01-02 00:11

min fulde forståelse opbakning til dig Boris

Fra : Jens Karstoft

Dato : 03-01-02 00:40

Jeg vil først starte med at sige at jeg ikke har noget mellemværende med
hverken Boris eller Lasse og ej heller ønsker dette!

Når dette er sat på plads, så må jeg erkende at jeg godt kan forstå du føler
dig uretfærdigt behandlet Boris.

Min personlige mening er at jeg synes det virker utroligt uprofessionelt at
true med både forbrugerstyrelsen og politiet for sådan en bagatel. Det
virker meget snævertsynet og desperat at man som konkurrent/kollega begynder
at true konkurrenterne med den slags. Der er da ihvertfald ingen danske
virksomheder med respekt for sig selv der begynder på sådan noget.

At Lasse mener at aftalen var bindende i åbenbart ret lang tid kan jeg
hverken sige fra eller til ved, men det gælder da om at stikke en finger i
jorden og se hvad der er realistisk, og ikke sidde og sige "Jamen det var jo
en aftale.. Boris kunne bare lade være med at indgå den" og så sidde og
henføre til jura grupper..

Realitetssans og fornuft tror jeg lige du skulle tage og tygge lidt over
Lasse!

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 01:09

Jens Karstoft skrev:

>Min personlige mening er at jeg synes det virker utroligt uprofessionelt at
>true med både forbrugerstyrelsen og politiet for sådan en bagatel.

Principsag.

>Det virker meget snævertsynet og desperat at man som konkurrent/kollega
>begynder at true konkurrenterne med den slags.

Dvs. du mener det er helt OK at løbe fra en aftale? Hvis Boris ikke
vil overholde aftalen, så ser jeg desværre ikke andre udveje. Jeg vil
allerhelst at Boris overholde den oprindelige aftale (som han selv har
sagt OK til). Dernæst tilbyder jeg ham, at han i stedet kan betale
(ligesom alle andre). Da han heller ikke vil det, så må jeg gå videre.
Hvis en "alm." kunde pludselig ikke ville betale, så havde jeg gjort
nøjagtig det samme - selvfølgelig.

>Der er da ihvertfald ingen danske
>virksomheder med respekt for sig selv der begynder på sådan noget.

Der er ingen danske virksomheder med respekt for sig selv der stiller
krav om at en indgået aftale overholdes?

>Realitetssans og fornuft tror jeg lige du skulle tage og tygge lidt over
>Lasse!

Done.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : CellKey.dk

Dato : 03-01-02 10:47

> Principsag.
Principsag min røv. Lasse, betaler du skat af de penge du laver? hvis du
svarer ja, ved du vel hvor mange som tror på det!
så gå du bare til politiet og din mor for at få hjælp. Hvor lang tid havde
du regnet med at boris ville have dit link liggende? til han døde? hvis jeg
var boris havde jeg smadret alt dit lort. det er for latterligt at du går op
i sådan nogle ting.

> [...]
> (ligesom alle andre). Da han heller ikke vil det, så må jeg gå videre.
> Hvis en "alm." kunde pludselig ikke ville betale, så havde jeg gjort
Lad os se den aftele underskrevet fra boris´s side!
Har du ikke det, stopper denne tråd med det samme, og boris fjerner linket,
også det med hvidt!

tror jeg vist også han skal!

> Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Kan ikke se hvordan jeg fjerner simlåsen derinde!!??

men pas på! altid læs det med småt hos lasse, man ved aldrig med ham!

> Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.
Det er en fordel hvis man ikke skal bruge sin danske ordbog!

--
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller. 100kr -
Unlock af nokia, 70kr.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 11:05

CellKey.dk skrev:

>Principsag min røv.

Det er så din øhh, "holdning", men jeg har en anden, og da jeg er
indblandet i dette her (der vel egentlig kun vedrører Boris og mig),
så mener jeg nu selv jeg skal beslutte hvordan jeg har det med det.

>DLasse, betaler du skat af de penge du laver? hvis du
>svarer ja, ved du vel hvor mange som tror på det!

Jeg har tidl. meldt ud hvordan jeg har det med det, tro på det eller
lad være - jeg kan sådan set være flintrende lige gyldigt. Jeg kan
desuden ikke se hvad det har med sagen at gøre.

>så gå du bare til politiet og din mor for at få hjælp.

Min mor tror jeg desværre ikke kan hjælpe mig her, jeg ved ikke hvor
du har set mig nævne hende.

>Hvor lang tid havde du regnet med at boris ville have dit link liggende?

Jeg havde forventet at Boris selvfølgelig overholdte den aftale han
accepterede. Nu når han ikke vil, så har jeg sagt, at han kan vælge at
betale i stedet (som alle andre gør). Dvs. Boris har et valg, men han
vælger at hoppe helt fra. Hvis en alm. kunde ikke betalte, så havde
jeg reageret på samme måde.

>hvis jeg var boris havde jeg smadret alt dit lort.

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal af skrive til dette - jeg har svært
ved at tage sådan en kommentar seriøst.

Har man ret til at "smadre lort" når man har indgået en aftale, og
derefter finder ud af, at man ikke vil være med mere?

>det er for latterligt at du går op i sådan nogle ting.

Er det for latterligt at jeg vil have at folk skal overholde de
aftaler de laver med mig? Det kan jeg desværre ikke følge.

>Lad os se den aftele underskrevet fra boris´s side!

Der behøves ingen underskrift. Boris har da vist heller ikke sagt, at
han ikke har indgået aftalen - han vil blot ikke overholde den.

>Har du ikke det, stopper denne tråd med det samme,

Det er ikke mig der har startet tråden, jeg svarer blot. Boris starter
tråden fordi han er i vildrede, hvilket jeg da godt forstår - han
overholder ikke aftalen, og han er klar over det.

>og boris fjerner linket, også det med hvidt!

De *er* fjernet, det er sådan set hele problematikken.

>men pas på! altid læs det med småt hos lasse, man ved aldrig med ham!

Jeg løber ikke fra nogle aftaler. Desuden har jeg vist ikke noget
stående med småt, jeg har i hvert fald ikke selv fundet det.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Karsten Andersen

Dato : 03-01-02 17:45

Thu, 03 Jan 2002 01:08:45 +0100, skrev Lasse Hedegaard, på 36 linier,
i <q2873uks0gutev78p47t1k7mr7307ff2hh@news.tele.dk>, :

> [...]
>(ligesom alle andre). Da han heller ikke vil det, så må jeg gå videre.
>Hvis en "alm." kunde pludselig ikke ville betale, så havde jeg gjort

Hvad har i da aftalt med hensyn til hvor lang tid det link skulle være
på hans side?
Hvis i ikke har aftalt nogen længde, må det jo være op til Boris hvor
længe.
Ligeså hvor ifølge aftalen skulle det link være?
Hvor stort?
Osv.
btw har du da fået 4 måneders gratis reklame på hans side.
Så det kan da aldrig blive 200 kr.
Reklame er jo ikke gratis.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 18:37

Karsten Andersen skrev:

>Hvis i ikke har aftalt nogen længde, må det jo være op til Boris hvor
>længe.

Jeg er bange for den ikke holder.

>Ligeså hvor ifølge aftalen skulle det link være?

Klip fra den mail der indeholdt aftalen:
|Hvis du sender din telefon, så unlocker jeg, opdaterer samt sender den
|retur - mod du sætter et link øverst på links-siden samt på
|www.gsmunlock.dk/hvad_kan_jeg.htm - under Siemens.

>Hvor stort?

Det var der ingen aftale om, men når der ikke er det, så må det
betyde, at linket selvfølgelig ikke skal være skjult, det skal være
til at se for brugerne.

>btw har du da fået 4 måneders gratis reklame på hans side.

Det var betaling.

>Så det kan da aldrig blive 200 kr.

Når Boris render fra den oprindelige aftale, så ser jeg mig nødsaget
til at opkræve det jeg tog for servicen dengang den blev udført.

>Reklame er jo ikke gratis.

Det ændrer ikke på man ikke skal løbe fra en aftale (man selv har
accepteret).

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Karsten Andersen

Dato : 03-01-02 19:15

Thu, 03 Jan 2002 18:37:24 +0100, skrev Lasse Hedegaard, på 41 linier,
i <ji593uc0f3qpudvfpubuesqkpn0jghnkcj@news.tele.dk>, :

>Det ændrer ikke på man ikke skal løbe fra en aftale (man selv har
>accepteret).
Ja jeg vil mener du burde være tilfreds med du har haft den der i 4
måneder..
Hvad tror du ikke andre vil betale for en side der bliver meget besøgt

Du kan da heller ikke tro den aftale løb i det udendelige?

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Karsten Andersen

Dato : 03-01-02 19:16

> [...]

>til at opkræve det jeg tog for servicen dengang den blev udført.

>Det ændrer ikke på man ikke skal løbe fra en aftale (man selv har
Boris mener sikkert 4 måneder svare til 200 kr.
Hvis du er så pinikken så kom da forbi mig så skal du da nok få de
200.......
Bare jeg må få et link på Boris sider

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Allan Lagrand

Dato : 03-01-02 11:15

Hej
forbrugerstyrelsen tager sig ikke af ting under 500,-, og politiet vil skide
på lasses 200,- , og man behøver ikke at være moms registreret, det af
hænger af omsætningen

så læn dig tilbage Boris og nyd det

Rigtig godt nytår
Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 11:33

Allan Lagrand skrev:

>forbrugerstyrelsen tager sig ikke af ting under 500,-

Det er faktisk korrekt, men det er vedr. klager. Det kunne være en
alm. henvendelse til dem jeg foretog mig.

>og politiet vil skide på lasses 200,-

Jeg tror ikke de ligefrem vil skide på dem, det ville sådan set være
lidt ulækkert.

Men gør det det mere tilladt/rigtigt, bare fordi der evt. ikke er
nogle instanser der tager sig af det?
Hvis Uffe stjæler Ingas pung, men Inga ikke gør noget ved det, er det
så tilladt?

>og man behøver ikke at være moms registreret, det af
>hænger af omsætningen

Jeg har ikke nævnt noget med moms. Der er nogle der har nævnt noget
med skat, det er en anden historie, men det var ikke mig der bragte
det på banen.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Søren Hedegård

Dato : 03-01-02 14:02

Hvis jeg skulle holde med lasse kunne det kun være fordi han har et sejt
efternavn....LOL!

Fra : Allan Lagrand

Dato : 03-01-02 14:46

Hej
Jeg mener íkke her er tale om tyveri, sådan som jeg forstår har du haft et
link på boris's hjemmeside i et stykke tid, og nu mener boris dine 200,- er
sluppet op.
Og du mener du har betalt en annonce for livstid.

Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 15:51

Allan Lagrand skrev:

>Jeg mener íkke her er tale om tyveri, sådan som jeg forstår har du haft et
>link på boris's hjemmeside i et stykke tid, og nu mener boris dine 200,- er
>sluppet op.

Kan han frit afgøre hvornår han mener de er brugt? Selvom det skulle
være tilfældet (hvilket det jo ikke er), så var det ikke det Boris
brugte som argument for at fjerne linket.

Kan man selv vælge, at man pludselig kun vil betale 50,- for en taxa,
selvom taxametret står på det dobbelte, og chaufføren sagde det blev
omkring 100,- inden man startede og man accepterede?

Boris har accepteret aftalen, så kan han ikke pludselig løbe fra den.
Som tidl. sagt, så har jeg foreslået ham han i stedet betaler (som
alle andre), dette vil han heller ikke være med til.

JEG havde dengang ikke accepteret hvis Boris havde sagt jeg kunne få
vist mit link i et par måneder (han foreslog det ikke), så havde jeg i
stedet sagt at så måtte han betale som alle andre.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Carsten Suhr

Dato : 03-01-02 15:56

Nå nu du siger at Boris er løbet fra sin aftale, så kunne jeg godt tænke mig
at vide hvor lang tid at du skulle ha dit banner på hans side ??? Lasse.

Mvh

Carsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 16:09

Carsten Suhr skrev:

>Nå nu du siger at Boris er løbet fra sin aftale, så kunne jeg godt tænke mig
>at vide hvor lang tid at du skulle ha dit banner på hans side?

Der har ikke været tale om noget banner (hvis jeg har nævnt det, så
har det været en fejl). Der har været snak om et link, og aftalen var,
at dette link skulle sættes på 2 sider - slut.

Hvis Boris ikke mener det er en OK aftale, så må han sige til fra
starten (med sin gode ret), ikke når det pludselig ikke passer ham
mere.

Igen igen - jeg har tilbudt Boris han i stedet kan betale som alle
andre.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 03-01-02 16:12

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i

> Der har ikke været tale om noget banner (hvis jeg har nævnt det, så
> har det været en fejl). Der har været snak om et link, og aftalen var,
> at dette link skulle sættes på 2 sider - slut.

Siderne eksistere ikke mere sorry!
Du skrev 2 konkrete sider de er der ikke mere...!

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 16:22

Boris Mathiasen skrev:

>Siderne eksistere ikke mere sorry!
>Du skrev 2 konkrete sider de er der ikke mere...!

Fandt lige mailen frem:

>Et link til www.simlock.dk øverst på link-siden

Så vidt jeg kan se, så har du en link-side stadigvæk.

Boris, du kan se det og du ved det, du er galt på den.

Det kan godt være du ærgrer dig, men det gør vi alle af og til. Du
bliver nødt til at overholde aftalen (eller gøre som alle andre -
betale).

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Carsten Suhr

Dato : 03-01-02 16:28

> Der har ikke været tale om noget banner (hvis jeg har nævnt det, så
> har det været en fejl). Der har været snak om et link, og aftalen var,
> at dette link skulle sættes på 2 sider - slut.

Jamen har dit link ikke været på omstalte sider ?
Hvis nu Boris ikke har de sider mere, eller ikke syntes at de skal være der
mere, så kan jeg kun se at du skulle ha fået en aftale hvor længe at de til
stede, så kan jeg kun se at Boris er i sin gode ret til at bestemme om
linket skal være der eller ikke.

Mvh

Carsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 17:01

Carsten Suhr skrev:

>Jamen har dit link ikke været på omstalte sider?

Jo, ellers havde jeg da ikke udført min del af aftalen.

>Hvis nu Boris ikke har de sider mere,

Det er ikke tilfældet.

>eller ikke syntes at de skal være der mere,

Den duer ikke, der er ikke noget med at 'synes' her. Boris ved hvordan
aftalen er, jeg ved hvordan aftalen er, og han ved som jeg at han ikke
overholder den.

>så kan jeg kun se at du skulle ha fået en aftale hvor længe at de til
>stede, så kan jeg kun se at Boris er i sin gode ret til at bestemme om
>linket skal være der eller ikke.

Jeg er bange for du ikke har ret. Well, jo - jeg har givet ham
muligheden for at betale i stedet, hvilken han åbenbart heller ikke er
interesseret i.

Denne debat hører faktisk ikke til her i gruppen, det er sådan set kun
et mellemværende mellem Boris og jeg selv, jeg kan ikke lige
gennemskue hvorfor Boris mente at han skulle starte en tråd her.

Slut herfra, jeg kontakter Boris pr. mail.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 03-01-02 17:08

> Slut herfra, jeg kontakter Boris pr. mail.

Jeg ønsker ikke at modtage spam fra dig...! Senere...! Du skrev det skulle
være på http://www.gsmunlock.dk/links.htm og
http://www.gsmunlock.dk/hvad_kan_jeg.htm find siderne og du får dit
link...!
Nej, jeg vil køre denne diskution i denne gruppe da folk skal se hvor lang
du kan køre den...! Det kan sku ikke passe at du skal spille kong-
gulerod...!

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 17:20

Boris Mathiasen skrev:

>Jeg ønsker ikke at modtage spam fra dig...!

Du kender åbenbart ikke definitionen på spam.

?

>Du skrev det skulle
>være på http://www.gsmunlock.dk/links.htm og

Jeg har kigget mine mails igennem, og det link optræder ikke i en
eneste mail jeg har skrevet. Det gør "Et link til www.simlock.dk
øverst på link-siden" derimod. Links-siden findes, og hvis du ikke vil
give mig det link, så har jeg givet dig en anden mulighed - at betale
ligesom alle andre.

>http://www.gsmunlock.dk/hvad_kan_jeg.htm find siderne og du får dit
>link...!

Selvom det var tilfældet at jeg _havde_ skrevet sådan som du skriver,
så er jeg bange for den ikke går.
(Tror du man kan lave en aftale, hvorefter man f.eks. allerede dagen
efter sletter siden? Du behøver ikke svare, da det er irrelevant.)

Som sagt, det er sjovt som argumenterne hele tiden bliver lavet om.
Det var nogle helt andre argumenter der var dengang jeg henvendte mig
første gang. De blev ændret senere, og nu er der også kommet en
håndfuld forskellige på bordet - ingen af dem har desværre rigtig
holdt.

>Nej, jeg vil køre denne diskution i denne gruppe da folk skal se hvor lang
>du kan køre den...!

Hvem har startet tråden? Selvfølgelig svarer jeg her, når det er en
sag der omhandler mig.

>Det kan sku ikke passe at du skal spille kong-gulerod...!

Jeg vil blot have du overholde den aftale du selv har accepteret. Om
jeg spiser gulerødder eller ej er sådan set lige gyldigt.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Karsten Andersen

Dato : 03-01-02 18:42

Thu, 03 Jan 2002 17:20:17 +0100, skrev Lasse Hedegaard, på 51 linier,
i <vq093u8t9isri4t0ncopl67718bb3m2qs1@news.tele.dk>, :

>Du kender åbenbart ikke definitionen på spam.

Uønsket post.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 19:22

Karsten Andersen skrev:

>Uønsket post.

Det bliver mere og mere useriøst...
Skal jeg klage over div. firmaer sender mig regninger på ting jeg selv
har bestilt? Jeg ønsker ikke deres regning, men jeg ønsker deres
varer. På samme måde med husleje osv? Wow - det lyder smart!

FUT: dk.snak.off-topic

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kabelsalg

Dato : 03-01-02 17:03

> [...]
de til stede, så kan jeg >kun se at Boris er i sin gode ret til at bestemme

Netop. Du har fået dit link på de sider. De eksisterer ikke længere, men er
erstattet af nogle andre. Ergo, har du selvfølgelig ikke ret til at få vist
dit link på de nye......Hvis du selvfølgelig ikke har aftalt med Boris at
du i al fremtid skal have dit link på alt hvad han laver af hjemmesider???

Mvh..Søren
www.kabelsalg.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 17:13

Kabelsalg skrev:

>Netop. Du har fået dit link på de sider. De eksisterer ikke længere, men er
>erstattet af nogle andre.

Det er sjovt som argumenterne hele tiden bliver lavet om...

Her kan du se en del af aftalen:

Der står "Link-siden", sådan en har Boris da vist stadigvæk.

>Ergo, har du selvfølgelig ikke ret til at få vist dit link på de nye.

Hvis det nu skulle være Boris' argument, så undrer det mig, at de
links er blevet fjernet lang tid før det nye site kom på benene.

(For at vende tilbage til eksemplet med taxaen... Hvis jeg bliver bedt
om at blive kørt til min mormor, men når vi så kommer frem - så
fortæller jeg taxachaufføren, at hun bor her altså ikke mere - skal
jeg så ikke betale?)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 03-01-02 17:37

Du skrev til mig at det skulle være på http://www.gsmunlock.dk/links.htm

> Hvis det nu skulle være Boris' argument, så undrer det mig, at de
> links er blevet fjernet lang tid før det nye site kom på benene.

De var skam på den gamle side...! Kig den cached version på google.com

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 18:35

Boris Mathiasen skrev:

>Du skrev til mig at det skulle være på http://www.gsmunlock.dk/links.htm

Godt så, her er et direkte udklip:

|Hvis du sender din telefon, så unlocker jeg, opdaterer samt sender den
|retur - mod du sætter et link øverst på links-siden samt på
|www.gsmunlock.dk/hvad_kan_jeg.htm - under Siemens.

....Ikke at jeg mener det ændrer på så meget.

>De var skam på den gamle side...! Kig den cached version på google.com

Vi er enige om du fjernede dem på begge siderm, ikke? Da jeg bad dig
sætte dem på igen lavede du (efter en masse brok) et usynligt link på
den ene side. Er det ikke korrekt?

Men det var jo heller ikke dit oprindelige argument (at siderne har
skiftet navn/URL) - det er noget du nu bruger, da du åbenbart
(selvfølgelig) ikke kan argumentere mod at du er løbet fra aftalen.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 19:41

Boris Mathiasen skrev:

>Jeg gik i sin tid med til denne lille aftale, det har jeg erfaret var en
>dårlig idé.

Måske, men det skulle du have tænkt over dengang.

Jeg stopper min aktivitet i denne tråd nu.

For det første mener jeg den er off-topic, det er sådan set en sag
mellem Boris og jeg, men grundet hans usikkerhed (forståeligt nok, da
han har valgt ikke at overholde den aftale han selv har sagt OK for),
har han valgt at skrive her i gruppen.

Debatten er kørt af sporet, og argumenterne ændrer sig hele tiden
(fordi der ikke er nogle af dem der holder).

Jeg har igen kontaktet Boris pr. mail for at få det afklaret. Enten må
Boris overholde den aftale han har indgået, eller også må han betale,
som alle andre - selvfølgelig.

Som sagt, det er mit sidste indlæg i denne tråd.

FUT:dk.snak.off-topic

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kabelsalg

Dato : 03-01-02 20:00

> Som sagt, det er mit sidste indlæg i denne tråd.
>
> FUT:dk.snak.off-topic
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard

Lasse. Du bliver ved med at futte hen i grupper hvor andre ikke gidder følge
efter.
Hold venligst diskusionen her, da alle der har interesse i denne sag kan
følge med, uanset om du vil svare på flere indlæg.

FUT FUT tilbage igen.

Mvh...Søren
www.kabelsalg.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 20:24

Kabelsalg skrev:

> [...]
>Hold venligst diskusionen her, da alle der har interesse i denne sag kan
>følge med, uanset om du vil svare på flere indlæg.

Du futtede ikke tilbage igen, men til news:dk.teknik.telefoni.mobil

Hverken den eller unlock-gruppen er beregnet til at diskutere tvister
mellem to parter i en handel, derfor FUTter jeg tilbage til

Hvis du har et forslag til en bedre gruppe, så er du velkommen, men
det har IKKE noget med mobil-teknik at gøre!

Vil du diskutere denne FUT, så lad os gøre det i
news:dk.admin.netikette - det har nemlig heller ikke noget med
mobil-teknik at gøre.

FUT: news:dk.snak.off-topic

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 03-01-02 20:50

FUT-FUUUUT!

Ih hvor kører toget stærkt nogle gange... I øvrigt enig med Lasse
Hedegaard...

--
_/) Lasse Rønlev (\_
´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`

Fra : Falckmand

Dato : 03-01-02 22:55

Det kan jeg osse godt forstå du gør Lasse for dine argumenter er lige så
tynde som dem du kritiserer de andre for at have.
De metoder minder mig i uhyggelig grad om dem Red & White Support bruger når
de skal chartre nye pushere.
Man indgår en aftale som man reelt ikke kender indholdet af, og
efterfølgende når de usagte forpligtigelser træder i kraft så bliver der
truet med bål og brand.Det ville jo også være en kæmpe succes for dig hvis
du nu fik gjort Boris så mør at han lukkede sin side, for så slap du jo nok
af med nogle af dine unlocker konkurrenter.Det virker nemlig som om at du
slet ikke kan have, at andre end dig kan låse telefoner op, og sikkert også
så tilpas selvretfærdig at du aldrig ville indrømme at selv DU kan tage
fejl.

Rent juridisk er du osse på tynd is ,Lasse for du har da vist ikke gjort
Boris opmærksom på at din fortolkning af aftalen gjaldt til Dommedag.

Det lyder som en lækkerbidsken for Forbrugerstyrelsen,bortset fra at du ikke
engang har skrevet med småt at aftalen desværre ikke kunne brydes.

Og til Boris!
Håber at din side ikke bliver nedlagt, det er pissefedt at den er der, og at
du gider lægge alt det arbejde i det.

Mvh. Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 22:20

Og så bliver jeg nødt til at kommentere det alligevel.

>Det kan jeg osse godt forstå du gør Lasse for dine argumenter er lige så
>tynde som dem du kritiserer de andre for at have.

Jeg har en aftale, sort på hvidt - det tror jeg ikke Boris nægter *1,
han vil blot ikke overholde den.

*1 Selvom han dog prøver at få det til at se ud som om der stod noget
andet i den (en bestemt URL i stedet for "link-siden").

>De metoder minder mig i uhyggelig grad om dem Red & White Support bruger når
>de skal chartre nye pushere.

Hen i vejret sammenligning.

>Det ville jo også være en kæmpe succes for dig hvis
>du nu fik gjort Boris så mør at han lukkede sin side,

Det er jeg ikke interesseret i, men jeg ønsker han skal overholde de
aftaler han indgår, ellers skal han lade være med at indgå dem. Det er
logik.

>for så slap du jo nok af med nogle af dine unlocker konkurrenter.

Hvis du kiggede lidt efter i hvad jeg har skrevet i en anden tråd, så
har jeg sagt, at konkurrence er godt.

Der er en gut der har foreslået mig (og måske andre), at stoppe
konkurrencen og lave en fast prisaftale. Det holder jeg mig langt væk
fra. Konkurrence er godt, og folk skal handle lige præcis der hvor de
helst vil - selvfølgelig.

Det har IKKE noget med denne sag at gøre.

>Det virker nemlig som om at du
>slet ikke kan have, at andre end dig kan låse telefoner op,

Det lader jeg nu være op til den enkelte, selvfølgelig kan (og vil)
jeg ikke bestemme det, jeg forstår ikke hvordan du mener jeg skulle
kunne gøre det. Jeg ønsker blot at aftaler jeg indgår med folk bliver
overholdt - som en selvfølge.

>og sikkert også så tilpas selvretfærdig at du aldrig ville indrømme
>at selv DU kan tage fejl.

Selvfølgelig gør jeg det, men det har ikke noget med denne sag at
gøre. Hvordan kan det være, at I ikke kan holde debatten indenfor det
det handler om, og lade være med at gå ind og og fortælle hvilke
fordomme I har - det har INTET med sagen at gøre.

>Rent juridisk er du osse på tynd is ,Lasse for du har da vist ikke gjort
>Boris opmærksom på at din fortolkning af aftalen gjaldt til Dommedag.

Den må ifølge mit hovede gælde så længe at Boris har et site kørende,
Boris accepterede den aftale - og vil han ikke overholde den, så har
jeg tilbudt ham han kan betale som alle andre.

>Det lyder som en lækkerbidsken for Forbrugerstyrelsen,bortset fra at du ikke
>engang har skrevet med småt at aftalen desværre ikke kunne brydes.

PS! Klip venligst overskydende tekst væk, og skriv under det du svarer
på.

Acceptér venligst også min FUT, denne debat hører ikke hjemme i en
grupper der handler om mobil-teknik.

Jeg prøver at slutte igen.

FUT: dk.snak.off-topic

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : mr_allen

Dato : 04-01-02 11:27

Lige et par facts, jeg gerne vil have slået fast:

1: stod der i aftalen, hvor længe der skulle være et link på siderne?
2: Hvor meget koster 4 måneders reklame, på en godt besøgt hjemmeside?
--

mr_allen

http://www.decan.org
Remove capital letter in email.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 04-01-02 12:05

"mr_allen" <mr_allenX@decanX.org> skrev i

> Lige et par facts, jeg gerne vil have slået fast:

Okay...!

> 1: stod der i aftalen, hvor længe der skulle være et link på siderne?

Nope...!

> 2: Hvor meget koster 4 måneders reklame, på en godt besøgt hjemmeside?

10-30 øre pr. direkte eksponering...!
For en anden annoncør har han tjent 10.000...!

/bm

Fra : mr_allen

Dato : 04-01-02 13:50

Nu så jeg helst at Lasse H, besvarede disse spørgsmål, da de var rettet til
ham, men det kunne du selvfølgelig ikke vie, Boris.

Men ok, hvad siger du til samme spørgsmål, Lasse H.?

1: stod der i aftalen, hvor længe der skulle være et link på siderne?
2: Hvor meget koster 4 måneders reklame, på en godt besøgt hjemmeside?

OG, det er det eneste jeg ønsker svar på. Ingen snakken andre veje...
--
mr_allen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-01-02 17:34

mr_allen skrev:

>Nu så jeg helst at Lasse H, besvarede disse spørgsmål, da de var rettet til
>ham, men det kunne du selvfølgelig ikke vie, Boris.

Jeg vil allerførst undre mig over hvordan du mener du kan gå ind og
agere 'dommer'.

>Men ok, hvad siger du til samme spørgsmål, Lasse H.?

Hvis de kom fra en der brugte sit rigtige navn, så var chancerne
større for at jeg ville svare - men læs videre...

>OG, det er det eneste jeg ønsker svar på. Ingen snakken andre veje...

Så vil jeg desværre ikke svare - hvis jeg ikke kan komme med flere
informationer.

Hvad vil du svare til dette - du må kun svare ja eller nej, ikke
andet:

1) Slår du stadig dine børn?
2) Fortryder du indbruddet du lavede d. 14. december?

Kan du se hvor jeg vil hen?

- For en god ordens skyld skal jeg lige nævne jeg intet kendskab har
til "mr_allen", og spørgsmålene er ikke personligt møntet på ham. Det
er nogle jeg har fundet på for at vise hvor ledende spørgsmål kan
være.

FUT:dk.snak.off-topic (snakken hører ikke til i en gruppe der handler
om mobil-teknik. Det hører sådan set slet ikke til på usenet, da det
er en sag mellem Boris og mig).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Mr_Allen

Dato : 05-01-02 18:37

Jeg ville ikke lege dommer, og jeg bruger mit nick på nettet.
Grunden til at jeg bare ønskede svare på det 2 spørgsmål, var for at se hvem
af jer der talte udenom. Det svar fik jeg her kan jeg se.
Boris svarede direkte (næsten), Lasse H., svarede totalt udenom.

Nu vil jeg også gøre som Lasse siger, lade vær med at skrive videre i denne
tråd, da den fra min side er afsluttet. DOMMEREN HAR AFSAGT SIN DOM:

Thi kendes for ret. Boris (ejeren af http://www.gsmunlock.dk), har givet
Lasse H.(ejer af Http://www.simlock.dk), reklame for mere end de 200 kr.,
han egentlig burde have betalt for åbningen af Siemenstelefonen. Da der i
deres "kontrakt"/aftale ikke var anført en aftale om var lang tid det
omtalte link skulle være på siden, må man formode at det skulle være der,
indtil der var tjent for 200 kr. i reklame.

Som sagt. Jeg er ikke dommer, men dette er min udlægning. Jeg er rimelig
overbevidst om, at hvis man fik en advokat til at kigge på det, ville hans
udlægning være den samme.

Til sidst. Hverken LASSE H. eller BORIS skal svare på dette inlæg.

--
Regards

mr_allen
http://www.decan.org
ICQ# 8727683
Remove capital letters in email.

Fra : Deaster

Dato : 05-01-02 21:02

"Mr_Allen" <mr_allenX@decanX.org> skrev i en meddelelse

> Til sidst. Hverken LASSE H. eller BORIS skal svare på dette inlæg.

Aha, er du blevet sysadmin på usenet eller hvad ?

Jesper (Deaster)
Sælges: Sony CDP-X777ES
cd afspiller

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-01-02 02:49

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i

> Aha, er du blevet sysadmin på usenet eller hvad ?

Det var ikke det der var pointen...!

/bm

Fra : Carsten Holck

Dato : 06-01-02 17:26

In article <Xns918E1C14F633GSMUnlockDK@193.88.15.201>, "Boris Mathiasen"
<admin@gsmunlockno.dk> wrote:

> "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i

> Det var ikke det der var pointen...!
>
> /bm

Hej,
Bare for at mudre lidt yderligere, så burde nogle (LH især) kigge lidt på
aftaleloven,

afsnittet om aftalers indgåelse/ tilbud / tilbuds antagelse, mv

samt måske især kap. III

§ 31. Har nogen udnyttet en andens betydelige økonomiske eller
personlige vanskeligheder, manglende indsigt, letsind eller et
bestående afhængighedsforhold til at opnå eller betinge en ydelse,
der står i væsentligt misforhold til modydelsen, eller som der ikke
skal ydes vederlag for, er den, der således er udnyttet, ikke bundet
ved den af ham afgivne viljeserklæring.

Stk. 2. Det samme gælder, hvis tredjemand har gjort sig skyldig i et
sådant forhold som omtalt i stk. 1 og den, til hvem viljeserklæringen
er afgivet, indså eller burde indse dette.

for godtnok skal aftaler holdes, men hvis der væsentligt misforhold er de
ikke bindende

check selv på retsinfo, søg på aftaleloven

/@rsten

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-02 18:59

GODT TALT BORIS så er det jo ikke kun mig der syntes lasse er en IDIOT
mvh Thomas
www.simlaasen.subnet.dk
---

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-02 19:35

Kong lasse har du problemer???? Det glæder mig sgu at der er andre der nu
kommer frem, og giver dig hvad du har fortjent, Og ved du hvad det er ? det
er et ordenlig SPARK i RØVEN så du ryger ad helvede til du har kalget og
kalget og klaget og endnu en gang KLAGET ang. mig og hvad har det lige
hjulpet dig ?? ikke en skid for jeg er her endnu.
for jeg er heller ikke bange for alle dine skide trusler som du jo er kommet
med en del af til mig pr.email men det husker du jo nok godt.
SÅ LASSE PAK DIT LORT SAMMEN OG SMID DET I ØRESUND OG SPRING SELV EFTER OG
BLIV DER TAK !!!!!!!

mvh Thomas
www.simlaasen.subnet.dk

Fra : Thomas Jari

Dato : 06-01-02 20:48

Thomas Madsen skrev:

> [...]
>med en del af til mig pr.email men det husker du jo nok godt.
>SÅ LASSE PAK DIT LORT SAMMEN OG SMID DET I ØRESUND OG SPRING SELV EFTER OG

Er der ikke mere du vil sige, så vi kan se din signatur igen.

XFUT: news:dk.admin.netmisbrug

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-01-02 21:12

"Thomas Madsen" <th2@madsen.tdcadsl.dk> skrev i

> [...]
> kommet med en del af til mig pr.email men det husker du jo nok godt.
> SÅ LASSE PAK DIT LORT SAMMEN OG SMID DET I ØRESUND OG SPRING SELV EFTER

Thomas det der med mailen er nemt smid ham i din killfile...! Der ligger
han ved mig...! Jeg kommer ikke til at se mails der er sendt fra ham via
Xnews eller fra en af hans e-mails...! Det er herre godt...!

/bm

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-02 22:34

> [...]
>
> /bm
> he he he boris der har han lagt MEGET længe men det var nu bedre hvis han
tog sit lort og sprang i øresund, og skaden er jo ikke så stor der er jo i
forvejen så skide forurenet hi hi
og Thomas det er som ikke for at få min reklame med, jeg har kun sendt dem
ud som jeg har fordi " KONG LASSE" ikke skulle fortælle min hvad jeg skulle
og ikke skulle
han ville jo have mig til at hæve min pris, så jeg tog lige så meget som ham
( 200 kr), og gjorde jeg det ville han lade mig være, og som han sagde lade
mig lave lidt reklame, men ak ak han må da snart have fundet ud af at der
ikke er mange der gider gøre hvad han siger,
men tilbage til sagen boris du skulle have fjernet hans link dagen efter du
havde lagt den ud på din knaldhamrendegodehjemmeside, for da der ikke var
sat nogen tid på så er det jo helt op til dig hvor længe den skulle være
der. men det er jeg sikke på at du ved alt om.
og så lige mange tak for det super gode arbejde du laver
mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 02:53

>han ville jo have mig til at hæve min pris, så jeg tog lige så meget som ham
>( 200 kr), og gjorde jeg det ville han lade mig være, og som han sagde lade
>mig lave lidt reklame,

Nu går du over stregen, Thomas! Du begynder direkte at lyve her,
hvorfor nu det?! Jeg har aldrig sagt til dig, at du skulle have en
bestemt pris, og at lade dig spamme løs hvis du ændrede din pris, det
lyder da fuldstændig hen i vejret.

Det stopper her, Thomas! En ting er at du spammer, men du skal ikke
begynde at digte løgnhistorier om mig, det kan du godt glemme!

FUT: dk.admin.netmisbrug - svar på dette indlæg havner i den gruppe.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om citatteknik: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Karsten Andersen

Dato : 07-01-02 10:15

Sun, 6 Jan 2002 19:34:42 +0100, skrev Thomas Madsen, på 101 linier, i
> [...]

>med en del af til mig pr.email men det husker du jo nok godt.
>SÅ LASSE PAK DIT LORT SAMMEN OG SMID DET I ØRESUND OG SPRING SELV EFTER OG
Nu er lasse nok heller ikke den eneste der har klaget over dig.
Vent du bare TDC skal nok kontakte dig

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433