Kylle rylle påske sangen?
Fra : Jonas Mellquist

Dato : 01-01-02 17:05

Nogen der ved hvad den hedder rigtigt? (og hvem der har lavet den)

Det er "sangen" der bliver brugt i Tuborg Påskebryg reklamen..
http://www.tuborg.dk/tuborgdk/produkter/paaskebryg.shtml

-Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-02 20:13

det er noget tysk slager musik (eller hvordan det staves)

Fra : Michael Sørensen-Bec~

Dato : 02-01-02 00:03

DEn kendes vist nok under navnet uglevalsen eller noget der i nærheden af.
MVH:
TechnoTrolden

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 02-01-02 17:08

Nogen anelse om hvad den kunne hedde på engelsk, for jeg kan intet finde nå
jeg søger efter: uglevalsen

-Jonas

Fra : Michael Sørensen-Bec~

Dato : 02-01-02 18:58

JEg undersøger på livet løs.
Havde den engang på bånd, så det er nok muligt at den dukker op på et
tidspunkt.

Hilsen TT

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 02-01-02 19:07

Det lyder godt - for alle jeg spørger IRL ved heller ikke noget :)

Fra : Martin Kruse

Dato : 04-01-02 17:48

Hey!
Du kan sikkert finde den under navnet "Chicken Dance" et eller andet sted..

--

MK

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 05-01-02 17:32

Chicken Dance - det skal jeg prøve...

-Jonas

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 05-01-02 17:37

DET VAR DEN !!!
mange tak for tippet!

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 06-01-02 09:39

> DET VAR DEN !!!
> mange tak for tippet!

Hvem var den så med?

Mvh Mads

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 07-01-02 11:03

Der er så mange forskellige versioner af den - det er enten noget Italiensk
eller Tysk polka!

-Jonas

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 02-01-02 21:37

> [...]
> Nogen der ved hvad den hedder rigtigt? (og hvem der har lavet den)
>
> Det er "sangen" der bliver brugt i Tuborg Påskebryg reklamen..

Tror nok vi er ovre i noget James Last-ting fra midt-80erne eller tidligere.

Den bliver (hvis det er den jeg mener det er) brugt som underlægningsmusik i
P3-programmet Exit i forbindelse med "Ting der er glemt", hvor lytterne kan
skrive ind og minde dem selv og alle os andre om de rædsomme ting der
heldigvis ikke er mere.

De har blandt andet været inde over Cowey, bib bib-spil og alle mulige andre
80er-rædsler. Ganske fornøjeligt...eller...fornøjeligt og fornøjeligt...tror
sgu det har været skadeligt at vokse op i 80erne

Mvh Mads - der selv var ung i 80erne (og har det som en velbevaret
hemmelighed at have haft en LP med Rick Astley)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 22:41

Mads Thorning Pedersen skrev:

>tror sgu det har været skadeligt at vokse op i 80erne

Hvorfor nu det?

>Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
>Hvis PacMan havde påvirket børn født i 80'erne, ville vi i dag have en masse
>unge rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton
>musik.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 05-01-02 17:33

Kunne du også en titel?

Hvad med dig Michael SB - har du fundet det bånd du ledte efter?