Nytårsmenu
Fra : Peter Weis

Dato : 01-01-02 02:06

Godt Nytår til alle, fra en smugkigger.

Vi spiste salat af seleri og gulerod med forskelligt charcuteri efterfulgt
af (meget) små tournedoser af rålam (skudt i forgårs) med halve ovnbagte
kartofler, ristede svampe og rødvinssovs. Gammel Brebis de Pyrenées til
afslutning. Forskellige chokolader til kaffen.

mvh
Peter Weis

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 01-01-02 08:56

Vi fik da bare ......

- MENU -

Hors-d'æuvre:
Beurre, Radis, Tète d'Ane Farcie, Sardines

-oo-

Potages:
Pureé de Haricots rouge aux Croûtons
Consommé d'Eléphant

-oo-

Entrées:
Goujons frits, Le Chameau rôti à l'anglaise
Le Civet de Kangourou
Côtes d'Ours rôties sauce Poivrade

-oo-

Rots:
Cuissot de Loup, Sauce Chevreuil
Le Chat flanqué de Rats
Salade de Cresson
La Terrine d'Antilope aux truffes
Cèpes à la Bordelaise
Petits-Pois au Beurre

-oo-

Entremets:
Gâteau de riz aux Confitures

-oo-

Dessert:
Fromage de Gruyère

-oo-

Vins:
1.er Service.
Latour Blanche 1861
Ch. Palmer 1864

2.me Service.
Mouton Rothschild 1846
Romanée Conti 1858
Bellenger frappé Grand Porto 1827

-oo-

24:00 heures:
Champagne frappé
Le Petit Sarah Bernhardt Special
--
Café & Liqueurs:
Cognac Prince Eugène Rèserve des Caves Maxim's

--
... à la fin: Château Lafite-Rothschild 1945 Magnum

PS: Det eneste som manglede var kransekagen, - og så for lidt rødbeder
til antilopen.
-----------------------

Til den dundrende hovedpine, ...en cocktail-blanding af 2/3 tomat
ketchup og 1/3 engelsk sauce, en æggeblomme og et lille stænk cognac.
Uhmm!

NB: mht. til hovedpinen - så er det rigtigt, menuen er opdigtet.
Peter W. Bosse
. * . . * .
.* *. .* *.
\\ //
Godt Nytår!

Den eneste forskel mellem mig og en gal mand er, at jeg ikke er gal.
Den eneste forskel mellem mig og en gal mand er, at jeg ikke er gal.
-Salvador Dali

Fra : Kat

Dato : 01-01-02 13:34

Peter W. Bosse skrev:

> Vi fik da bare ......
>
> - MENU -

-SNIP en masse på fransk-

Surt, at jeg ikke forstår fransk....

> NB: mht. til hovedpinen - så er det rigtigt, menuen er
opdigtet.

Jeg tror, at den er sjov - menuen altså!
--
/kat
---

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-01-02 14:12

Således skrev "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> i dk.kultur.mad+drikke
Tue, 1 Jan 2002 13:33:32 +0100:

>opdigtet.
>
>Jeg tror, at den er sjov - menuen altså!

Lad os bare sige at samtlige paragraffer i Washingtonkonventionen er
overtrådt og hvis du hører om skudepisoder i Herlev-området, så er det
bare WWF, der har besøgt Peter.

Knud
--
Q: Did you hear that Captain Crunch, Sugar Bear, Tony the Tiger
and Snap, Crackle and Pop were all murdered recently..?