Jeg giver dig fuldstændig ret køb et andet sted.
Vi stod og havde fået nogle glas til vores 60 års fødselsdag og måtte køre
80 km. for at få pengene tilbage.
Mu reklamerer de godt nok kun med at man kan få byttet varen, men hvad
hjælper det hvis de ikke har det man samler på.
Så en opfordring til alle der er havnet i supedasen send en mail, hvis der
er nok ændre de måske politik. ellers bliver andre advaret
Hilsen
J'ørgen
"Jesper Lindholdt" <jesper.lindholdt@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:81033da247713e290bd40567ee654e9f.40547@mygate.mailgate.org...
> Hejsa nyhedsgruppe.
>
> Jeg har fået dejligt mange julegaver. Heldigvis for det.
>
> Desværre har jeg fået nogle gaver fra en Imerco som ikke ligger i nærheden
af
> hvor jeg bor.
> Men der er jo landsdækkende bytteservice? Og man kan få pengene tilbage
ved
> forevisning af bon?
>
> Desværre får man ikke pengene tilbage, men et tilgodebevis. Hvis jeg så
får et
> tilgodebevis på 100 kr. og vælger at købe noget til 90 kr. ja, så må jeg
jo
> have et tilgodebevis på 10 kr. Fedt. Men min kæreste har fødseldag om få
dage,
> så jeg ville købe en gryde til 300 kr. Hvis HUN så skal have byttet og
have
> pengene tilbage kan hun kun få 200 kr tilbage og et tilgodebevis på 100
kr.
>
> Min anbefaling til alle er derfor: Lad være med at købe gaver i Imerco.
Det er
> for råddent, man bliver stavnsbundet til at købe varer i deres ærgelige
butik.
> Køb derfor altid gaver til dem du holder af i butikker hvor de giver dig
> pengene tilbage.
>
> I Magasin og Bilka skal du ikke engang have bon med. Se det er faeme
service,
> der vil noget. Det andet fis er simpelt hen for dårligt. Jeg handler
aldrig
> mere i Imerco.
>
> Det var bare det jeg ville sige. Og unskyld allerede nu idet jeg nok har
> tiltænk at poste dette indlæg i flere nyhedsgrupper og flere gange så alle
som
> læser NG har fattet dette...
>
> Findes der i øvrigt et website, hvor der er beskrevet hvor man får bedst
> bytteservice???
>
>
> Jesper
>
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server -
http://www.Mailgate.ORG