Kim Larsen sang??
Fra : Flemming

Dato : 05-01-01 20:22

Hej,

Jeg leder efter titlen på en Kim Larsen sang, det eneste jeg kan huske fra
den er at han synger noget i retningen af 'danse, danse kun for dig' kan
det passe at den hedder noget med Tango???

på forhånd tak for hjælp:)

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Faarborg & Co

Dato : 05-01-01 20:50

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Flemming
Det ku' være denne her

Fru Sauterne - ( Kim Larsen )

Med forlov, fru Sauterne, vil De danse lidt med mig
åh jeg vil, ja jeg vil så gerne
De må ikke sige nej
for når natten er omme
så går vi hver sin vej
men i nat skal De danse kun for mig

Ja ja, fru Sauterne, så' det af med hat og slør
man ved, De vil jo gerne
jeg tror De har gjort det før
for de lykkelige tumber
der kryssed' Deres vej
men i nat, fru Sauterne, skal De danse kun for mig

Aaha til en stille bolero og lidt tango jaluxi
aaha, dans til natten er forbi

GUITARSOLO

Aaha tango jalouxi, en pas de deux og ti vi ka' li
aaha, dans til natten er forbi

Fru Sauterne nu må De gerne slappe af et øjeblik
la' os lægge os på min sovesofa
og studere lidt botanik
lige som de tusind andre
der gør det samme i nat
sammen, alene og forladt
og når morgenduggen den falder
så går de alle hver for sig, så sir' jeg tak
fordi De ville danse for mig
tak fordi De ville - danse for mig.

Have fun!
Søren og Anette

Fra : Flemming

Dato : 05-01-01 21:06

On Fri, 5 Jan 2001 20:49:58 +0100 "Faarborg & Co" <faab@post9.tele.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Det ku' være denne her
> Fru Sauterne - ( Kim Larsen )

Mange tak for hjælpen:) det er helt bestemt den rigtige sang!