Godt nytår (tømmermændmad og drikke)
Fra : Karina Mahmoud

Dato : 30-12-01 11:09

Hej NGs

Har ikke været på længe, men benytte lejligheden til at ønske alle godt
nytår.

Samtidig må det vel oxe være på sin plads at spørge til hvad I sværger til
af spise og drikke ved tømmermænd?

Karina

Fra : Cecilie Lytchoff Grø~

Dato : 30-12-01 11:28

Hej Gruppe

Ved tømmermænd bruger jeg: et par kultabletter til at ordne maven. En
hovedpinepille til hovedet og massere af vand og gerne cola
Så plejer det at hjælpe...
Godt nytår
Cecilie

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 30-12-01 11:38

Hej Karina

"Tiden læger alle sår", men et par hovedpinepiller, vand og en sofa at ligge
på, hjælper mig dagen derpå. Jeg vælger at spise noget let, ristet brød fx.
med skinke eller hamburgerryg. Det er vigtigt at få noget mad oxo dagen
derpå. Men undgå fed og stærkt mad..

Så tror jeg hurtigt du kommer ovenpå igen.

Mange nytårshilsener til jer alle
Peter

Fra : izeqb

Dato : 30-12-01 12:11