Ny iCeBook - Extern monitor
Fra : Michael Horn

Dato : 30-12-01 10:52

Hej Mac-Group

Når jeg sætter en extern monitor på iCeBooken (mini VGA) havde jeg håbet at
man kunne lukke låget på icebook UDEN at denne gik på "sleep"-

Hvis man rykker med musen vågner den et øjeblik for herefter at sleepe igen
!!?

Nogen Ideer?

Mvh
Michael Horn
Nu på Apple Pro tastatur..

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 30-12-01 11:26

Michael Horn <aarhus@seas.dk> wrote:

> [...]
> man kunne lukke låget på icebook UDEN at denne gik på "sleep"-
>
> Hvis man rykker med musen vågner den et øjeblik for herefter at sleepe igen

Det kan ikke (officielt) lade sig gøre. En del af den afgivne varme
sendes ud gennem tastaturet hvorfor Apple ikke har gjort det muligt at
'køre med lukket låg'.

Tjek Macnn's iBook-forum hvor emnet har været diskuteret flere gange:
<http://forums.macnn.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=13>

--
mojn, Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-12-01 11:33

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Det kan ikke (officielt) lade sig gøre. En del af den afgivne varme
> sendes ud gennem tastaturet hvorfor Apple ikke har gjort det muligt at
> 'køre med lukket låg'.

Den kan køre videre via composite porten og visse proogrammer - Jeg har
set en del film med Quicktime Player (present movie) uden den er faldet
i søvn når låget lukkes.

<icq:131382336>

Fra : Michael Horn

Dato : 30-12-01 12:01

> Den kan køre videre via composite porten og visse proogrammer - Jeg har
> set en del film med Quicktime Player (present movie) uden den er faldet
> i søvn når låget lukkes.

Ja, dette kører fint, men hvis det "kun" er finder OS X der er i front.. -
sleeper den altså.

Ps. Jeg har både set QT film og DVD via composite porten, Med og unden låget
lukket, - og dette kører bare, men man skal ikke have IB liggende på en sofa
- Den blev så varm at man dårligt kunne røre ved den..

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-12-01 12:23

In article <B854B282.912D%aarhus@seas.dk>,
Michael Horn <aarhus@seas.dk> wrote:

> - Den blev så varm at man dårligt kunne røre ved den..

Hmmm....

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-12-01 13:21

> Hmmm....

gamle gris!

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-12-01 14:48

In article <1f58avd.pnm6fp4auninN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> gamle gris!

Tak.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Michael

Dato : 30-12-01 16:21

> Tak.

Jeg er ikke en gris... Jeg er blikkenslager..