hvad er de nu den hedder????????
Fra : Kirstine

Dato : 01-01-01 16:15

Hej!!

Jeg har hårdt brug for Jeres hjælp ...der en sang, som jeg simpelthen
ikke kan få ud af hovedet - har nynnet den siden sidte år!!! - men jeg
aner ikke, hvad den hedder eller hvem, der har lavet den. Så nu håber
jeg, at jeg er kommet til den rette gruppe.

Den er blevet brugt i reklamerne for Ariel vaskemiddel. Den har det
fedeste saxofon rif. Der bliver sagt "Funky funky" efter saxofonen. Jeg
ved godt, at det ikke er ret megen info, jeg kan gi' - men håber
alligevel, at der findes en, der lige ved, hvad jeg snakker om.

Håber at I alle kom godt ind i det nye år!!

Kirstine

--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Fie & Christian

Dato : 01-01-01 16:26

Hej Kirstine

Godt nytår!

Jeg tror, du mener US3 med sangen Cantaloop (flip fantasia). Nummeret er
måske 6-8 år gammelt, men uhæmmet godt!

Hilsen
Fie

Fra : Kirstine

Dato : 01-01-01 16:32

In article <uk146.18175$gs1.737560@news010.worldonline.dk>,
dovenlas@hotmail.com says...

> Jeg tror, du mener US3 med sangen Cantaloop (flip fantasia). Nummeret er
> måske 6-8 år gammelt, men uhæmmet godt!

Hej Fie!!

Jeg kunne da kysse dig!!!!!!!!!!! Det var skisme den - så fik 2001 da den
bedst mulige start!! Tusind tak

Kirstine - som nu rocker for viiiiiildt............
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tiesen

Dato : 02-01-01 22:17

er det ikke herbie hancock oprindeligt?

Fra : Kirstine

Dato : 01-01-01 22:35

In article <nv646.258$5n5.7014@news.get2net.dk>, tiesmand@get2net.dk
says...
> er det ikke herbie hancock oprindeligt?

Jeps...det er da lige det, det er

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*