Blink 182
Fra : theis jensen

Dato : 29-12-00 21:49

Er der nogen der ved om dette geniale punkrock band snart spiller i danmark?

På forhånd tak

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 30-12-00 21:33

"theis jensen" <isl10611@image.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om dette geniale punkrock band snart spiller i
danmark?

Punkrock? Geniale? Hmmmm...

Jacob

Fra : Flemming Jensen

Dato : 01-01-01 17:01

fuck dig jakob de er sku' for fede...

din NAR!!!!!!!!!!!!!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-01-01 23:42

"Flemming Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> wrote in message
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> fuck dig jakob de er sku' for fede...
>
> din NAR!!!!!!!!!!!!!

1: Jeg har tilladt mig at sætte dit svar hvor det burde være. Læs iøvrigt
mere på www.usenet.dk ...
2: Du har stavet mit navn forkert.
3: Din shift-knap har det med at virke underligt. Af en eller anden grund er
hverken 'fuck', 'jakob' eller 'din' med stort forbogstav, mens
'NAR!!!!!!!!!!!!!' er udelukkende med store bogstaver. Måske for at
kompensere for de manglende?
4: Du har sikkert lige så mange tømmermænd som jeg har.
5: Har du lyst til at indgå i en dybere diskussion om Blink 182's musik,
eller havde du bare lyst til at generelt være uenig? Vi kan sagtens
debattere. Der er en debatgruppe, ikke en mudderpøl.

Jacob

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 15:19

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 15:19

Fra : Flemming

Dato : 03-01-01 15:19

On Wed, 3 Jan 2001 05:33:36 +0100 "Anders Houmark" <alfaman@mobilixnet.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> jep ham den anden er jo den som er en nar :).. Men altså jeg kan nok godt li
> blink..

Blink 182 laver også ok musik, men jeg ville nu ikke kalde dem et
punkrock:) band...

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +