Zip og stalker Problemer
Fra : Ronald Benson

Dato : 28-12-01 17:48

Hejsa
Min ven var så smart at låne sin Zip ud til nogle af sine venner. De skulle
bare påfylde benzin. Men efter de fyldte benzin tissede og hælde de også vand i
benzin tanken. Nu vil knallerten ikke starte. Den kan godt starte nogle gange
men det kan den ikke NU.
Hvor sidder blinklysrelæet til en Gilera stalker årgang 99. Jeg vil godt pille
tun sættet af. Hvor meget vil det koste.

Fra : Mads Jensen

Dato : 29-12-01 18:05

"Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vand i
> benzin tanken. Nu vil knallerten ikke starte. Den kan godt starte nogle

LOL :D

Det eneste der er at gøre er at tømme tanken og karburatoren, og fylde nyt
benzin på.

Mads

Fra : Kasper Hauge

Dato : 28-12-01 23:10

så er det man spørger "venner....????"

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-12-01 18:05

> [...]
skulle
> bare påfylde benzin. Men efter de fyldte benzin tissede og hælde de også

Gode "venner" han har...

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 28-12-01 18:24

>. Men efter de fyldte benzin tissede og hælde de også vand i
> benzin tanken.

Derfor låner jeg ikke "Gig`n" ud til nogen somhelst !. Man ved aldrig om der
er et hadeforhold indblandet !
Der er kun det her at gøre : Tøm tanken helt ->nyt benz. Samme med
kaburatoren rens det hele !

Og næste X der er nogen der spørger -"kan jeg lå......NEJ !"-

H;P