Palm Desktop til X - knaldhamrende okay!
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-12-01 11:10

Endelig en kalender app. til OS X. Det virker stabilt på trods af at det
er en beta. (Der røg Entourage ud af min dock - indtil videre.)

Find et link til download hos <http://www.macnyt.dk>

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-12-01 11:51

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Endelig en kalender app. til OS X. Det virker stabilt på trods af at det
> er en beta. (Der røg Entourage ud af min dock - indtil videre.)
>
> Find et link til download hos <http://www.macnyt.dk>

eller pil den ned herfra:

<http://homepage.mac.com/jtc1/.cv/jtc1/Public/PalmDesktop40MacENG.sit-bi
nhex.hqx>

Palms server har max 300 brugerer og når man endelig kommer på ligger
hastigheden under 1KB/sec. Det er formegentlig ikke helt legalt at den
ligger på denne itools side, men hva fa'en...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Karl Antz

Dato : 28-12-01 11:56

> [...]
> hastigheden under 1KB/sec. Det er formegentlig ikke helt legalt at den
> ligger på denne itools side, men hva fa'en...

.... eller gør som jeg: tilmeld dig på blanketten på Palms side og gå
først derefter til idisk-linken. Grunden er at Palm ønsker at vide hvor
mange der er interesserede i softwaren.

Iøvrigt var den egentlig kun ment som en intern beta-download-mulighed
for Palm-folk - men af en eller anden årsag slap katten ud af sækken
Det forklarer at der må tilkobles max 300 downloads samtidig
(oprindeligt endda kun 150) med deraf følgende katastrofale
download-tider.

Men Palm har helt åbenbart og agnske alvorligt undervurderet behovet og
mængden)

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Jakob H K

Dato : 29-12-01 10:10

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Endelig en kalender app. til OS X. Det virker stabilt på trods af at det
> er en beta. (Der røg Entourage ud af min dock - indtil videre.)

Kan den mere en versionen til os9. Er der kommet styr på mail sync, kan
expence synce med exel etc?

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-12-01 10:42

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Kan den mere en versionen til os9.

nej - den er en "ren" carbon oversættelse - selv de gmale CW, MWP og
Cyberdog scripts/skabeloner er bibeholdt.

> Er der kommet styr på mail sync, kan expence synce med exel etc?

Nej, da palm ikke laver excel eller email programmer, lave de heller
ikke conduits til disse.

<icq:131382336>

Fra : Jakob H K

Dato : 29-12-01 12:20

> Nej, da palm ikke laver excel eller email programmer, lave de heller
> ikke conduits til disse.

Den mulighed har man da i pc versionen, eller det er måske kun fordi
outlook har meget bedre palmsupport i pc versionen.

Hygge

Jakob H k

Fra : Karl Antz

Dato : 29-12-01 14:08

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Den mulighed har man da i pc versionen, eller det er måske kun fordi
> outlook har meget bedre palmsupport i pc versionen.

Den mulighed har man også under MacOS 9 - det drejer sig vel om at det
ikke er Palm men microsoft resp. andre mailprogrammører der plejer at
lave conduits.

MS har sagt at de vil komme med en conduit til Entourage når Palm er
klar med en OS X version, så mon ikke det bliver snart?

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Jakob H K

Dato : 29-12-01 14:10

> MS har sagt at de vil komme med en conduit til Entourage når Palm er
> klar med en OS X version, så mon ikke det bliver snart?

Det tvivler jeg da på , hvis de var interesseret i ordentlig support
havde de vel lavet en til outlook ekspress/sys 9.

Hygge

Jakob H K

Fra : Karl Antz

Dato : 29-12-01 16:14

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Det tvivler jeg da på , hvis de var interesseret i ordentlig support
> havde de vel lavet en til outlook ekspress/sys 9.

Saxet fra Microsoft Mactopia:

SYMPTOMS

When you try to synchronize data between Entourage X and a handheld
device that is running the PalmPilot operating system (Palm OS), you
cannot do so.

CAUSE

This issue occurs because Palm Computing has not yet released an OS X
version of its software or conduits, and Entourage therefore has no way
to connect with a Palm handheld device.

MORE INFORMATION

Palm synchronization will be available at a later date. For updates
about this issue, visit the following Mactopia Web site:

http://www.microsoft.com/mac

Og de havde faktisk denne mulighed i Entourage 2001.

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4