Findes ftp server program
Fra : Tina H.

Dato : 27-12-01 23:00

Hejsa

Findes der et ftp server program. Eller kræver det at man har en ekstra Mac
man bruger til det formål.

Tjums

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-12-01 02:16

"Tina H." wrote:

> Hejsa
>
> Findes der et ftp server program. Eller kræver det at man har en
> ekstra Mac man bruger til det formål.

Der findes flere forskellige FTP-servere til MacOS, der er dog ikke
nogen som er freeware, du kan selv se udvalget på flg. URL:

http://www.pure-mac.com/server.html

Hot-Line serveren er også en slags FTP-server, men den supporterer ikke upload.

Jeg vil anse det for meget ufornuftigt at du gir' brugere FTP-adgang til
din personlige Mac, så derfor vil jeg anbefale dig, at du bruger en
selvstændig Mac som server.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-12-01 04:16

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Hot-Line serveren er også en slags FTP-server, men den supporterer ikke
> upload.

jo.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Stuffy

Dato : 28-12-01 08:18

> jo.

Hvornår er dette blevet ændret?
Man må formode at der snakkes om Hotline FTP-Server, da tråden omhandler
FTP-servere.
Hotline FTP-Server har aldrig kunnet modtage uploads.

Er dette da blevet ændret?

Hilsen Jimmy

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-12-01 02:13

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Findes der et ftp server program. Eller kræver det at man har en ekstra Mac
> man bruger til det formål.

En lille søgning på Versiontracker giver følgende resultat:

http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=mac&mode=Quick&O
S_Filter=MacOS&search=ftp+server

Det kan sagtens køre på ens normale Mac, men det er selvfølgelig
uheldigt, hvis den crasher en gang imellem og folk forventer at kunne
komme igennem...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Per Madsen

Dato : 28-12-01 17:42

> [...]

> Hejsa
>
> Findes der et ftp server program. Eller kræver det at man har en ekstra Mac

Prøv med NetPresenz. Kan (sidst jeg kiggede) vistnok findes på
versiontracker.

Per