Det bedste program til billeder på news gr~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-12-01 13:17

Hvad er det bedste program til at downloade og eventuelt previewe
billeder med ?

Jeg har kigget lidt på Diiva, men der er en $5 vedligeholdelses pris på
pr. måned og så har det ikke været opdateret længe. Jeg ved ellers at en
her i gruppen sværger til det.

Ligesom jeg synes at MacSOUP er det ultimative program til news uden
billeder, som fx. dk.edb.mac, så ville det være funky med en applikation
til fx. dk.binaer.erotik

Nogle bud ? Det gør ikke noget at det koster noget, men det skal være i
superligaen.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Ollie

Dato : 24-12-01 14:08

Jeg bruger Thoth under OS X, det virker utroligt godt og kan også
sættes til at hente en gruppe billeder.

Jeg ved ikke om det også findes til OS 9.

Med venlig julehilsen

Ole

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-12-01 14:43

Ollie <ollie@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> sættes til at hente en gruppe billeder.
>
> Jeg ved ikke om det også findes til OS 9.

Det skal være til under Mac OS 9.X

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : triton@titancity.com

Dato : 24-12-01 14:11

in article 1f4x8nx.1ep7cez1vns4hyN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling
at jesper@gylling.net wrote on 24/12/01 13:16:

> [...]
> til fx. dk.binaer.erotik
>
> Nogle bud ? Det gør ikke noget at det koster noget, men det skal være i

Jamen Diiva'en funker også selvom man ikke har et abonnement til $5 per md.
Blot kan den ikke levere thumbnails. Den kan stadig i registreret version
markere hele tråde til download, ordne dem i mapper, osv. Der er intet
program der kommer op på siden af Diiva. Der er kommet en OS X version af
Diiva. 1.0.3b1 for MacOS X er fra 6. December, så det bliver løbende
opdateret.

Ellers er der YA-Newwatcher 5, den kan også downloade en længere kø af
billede og vise dem automatisk, den ordner dem bare ikke i mapper, hvorfra
man med programmet kan browse dem, give dem karaktere eller sende dem i
papirkurven.

Så jo, jeg sværger til Diivaen.

Jesper

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-12-01 14:43

<triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> program der kommer op på siden af Diiva. Der er kommet en OS X version af
> Diiva. 1.0.3b1 for MacOS X er fra 6. December, så det bliver løbende

Så version 1.0.2 er beregnet til Mac OS 9.X ? I så fald bliver den så
opdateret såfremt den indeholder fejl ?

> [...]
> man med programmet kan browse dem, give dem karaktere eller sende dem i

Jeg ville ikke skrive at det var dig ! Det har kun interesse, hvis det
kan vise thumbnails.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-12-01 12:36

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Ligesom jeg synes at MacSOUP er det ultimative program til news
> uden billeder, som fx. dk.edb.mac, så ville det være funky med en
> applikation til fx. dk.binaer.erotik

Der findes et web-site som automatisk genererer preview oversigter over
alle billederne i de underlødige binære grupper, jeg ved ikke om sitet
er lukket, eller om det bare ikke fungerer i Netscape. Det skulle
iøvrigt undre mig meget om det er det eneste web-site af den type.

http://www.picturepusher.com