Lucky Software
Fra : Peter Kristensen

Dato : 23-12-01 01:20

okey, først skal det siges at jeg ikke læser hvad folk skriver i dk.edb.mac newsgruppen så meget, så hvis folk vil i kontakt med mig... så brug e-mail !! ...hvad jeg ellers ville skrive var noget i den har stil... Haløjsa ! mange mac-bruger ved sikkert hvem "ptx" er (mig) men allivel er der sikkert mange som ikke ved hvad "Lucky Software" er.... Lucky Software er et (meget) lille software selskab i Danmark... det konsentrere sig udelukende om Mac ! - og mest om fremtidens styresystem Mac OS X På dette tidspunkt har Lucky Software kun lavet et program som er færdigt, og dette program er stagid kun i version 0.2 Den fortivl ikke.. Lucky Software har meget store forventninger af fremtiden, og har 10-20 havlfærdige projekter, som der bliver programmert på en gang i mellem.... Desvære ser det ud til at der, på grund af det lave antal programmøere, kommer til at gå lang tid før I ser de store projekter komme ud på Internettet, og ned på alm. Mac'er... hvis jeg skal være helt ærlig så er "antal programmøere" helt nede på een.... mig selv :/ - på dette tidpunkt kan folk måske høre hvad det er jeg vil med dette indlæg... Jeg (Lucky Software) søger nemlig folk som vil hjælpe med at lave Mac-programmer.... Der kræves ingen CV, eller nogen affaring.... men jeg kan helelr ikke tilbyde løn.... Dette skylles at Lucky Software indtil vidre laver Freeware... Hvis et stort projekt bliver færdigt, og Lucky Software tjener penge på det, vil der selvføgelig blive uddelt løn til alle som har hjælpet.... Men på dette tidspunkt er der vist langt igen før dette kan komme på tale... Der kræves ikke meget af de personer som gerne vil hjælpe.. Man kan selvføgelig hjælpe med programmeringen, men andre er også velkommen.. det kunne fx. være grafikere, idé-mænd (eller kvinder), webdesignere, folk med store servere, test-personer.... eller hvad der nu kan bruges i et software selskab... hvis man nu for lyst til at være med i Lucky Software, så kræver det dog nogle få ting... - Det vigtigste er at man er Mac-fan ! - En Mac ville være en god idé, men PC er tilladt (fx. hvis man er grafiker/webdesigner) - En smule fritid en gang i mellem... Lucky Software skal bestemt ikke gøre størrer end det er... - Mod og lyst til at gøre Mac-platformen bedre end den allerede er ! - Internet forbindelse, Lucky Software har ikke noget rigtigt "hjem" med eksistere kun i cyberspace, al komunkation vil også foregå via internet/e-mail - Godt humør ...Der er sikkert en masse som gerne vil vide mere om Lucky Software.... man kunne jo gå ind på LS's hjemmeside ( luckysoft.port5.com ) men den er utrolig tom, og man finder ikke meget information.... I stedet kan man skrive en e-mail... ( ptimac@mac.com ) og spørge om hvad man nu har lyst til.... Mvh ptx -- Lucky Software luckysoft.port5.com