spørgsmål ifm. RAM DISC
Fra : thomas schreiber

Dato : 22-12-01 15:43

Hej,

Jeg havde i formiddags 512mb ram i min maksine. Jeg lavede en RAM DISC på
256mb(maximum), og opfattede det som at man kun kunne lave en ram disc på
det halve af hvad det fysiske ram antal var.

Derefter rendte jeg fluks ud og købte 512mb mere. Til min store forbavselse,
kan jeg stadig kun lave en ramdisc på 256mb.

Er det mig der har gjort noget galt, eller er det bare sådan? Grunden til at
jeg har lavet en ram disc, er for at mit cubase skal kører bedre, hvilket
det bestemt også gør i/på en ram disc.

lidt tech data om min maskine

G4MP 500
1024mb ram

Mac os 9.2

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy