Sang om Quang ??
Fra : Jørn H.

Dato : 19-12-01 14:25

Hej NG.

Jeg hørte for et par uger siden en bid af en dansksproget sang om en
thailandsk dreng ved navn Quang.
Er der nogen, der ved hvem der synger den og evt. hvad titlen er?

Hilsen Jørn H.

Fra : nikolaj borg

Dato : 19-12-01 14:29

"Jørn H." <jorn@hjortshoj-hou.dk> wrote in message
> Jeg hørte for et par uger siden en bid af en dansksproget sang om en
> thailandsk dreng ved navn Quang.
> Er der nogen, der ved hvem der synger den og evt. hvad titlen er?

Det er fra Andens nye plade, "Hvad snakker du om vol 2." Den hedder vist
også et eller andet med "Arne fortæller". Sangen hedder Quangs sang.

/Nikolaj

Fra : zcully

Dato : 19-12-01 22:40

Det er Anden og den er på hans nyeste cd "hva snakker du om 2"
Den hedder vist Quangs sang (logisk nok)

/Zcully

Fra : Poul Christensen

Dato : 20-12-01 22:43

CD'en hedder "Terkel i knibe" og er SEJ (citat: min 8-årige søn)

Venlig hilsen

Poul