Storebælt
Fra : Gert Vest

Dato : 17-12-01 19:59

Hej alle !

Kan det virkelig passe at man ikke kan få sin kanllert over Storebælt ?
På et tidspunkt havde Storebæltsforbindelsen da en bus hvor man kunne have
sin knallert med, eller ?
Jeg har mailet lidt med en gut fra DSB, men det er ikke til at blive helt
klog på hvad han mener. Se indsatte mail.
Snakker han kun tog eller Storebælt generelt ? Er der nogen som ved noget om
dette emne ?

MVH

Gert Vest

Kære Gert Vest

Mit svar ang. andre muligheder har været afhængigt af at jeg ud fra Mali`en
ikke kan se, hvor i landet kunden bor, jeg beklager at det ikke er muligt at
komme nemt og hurtigt over Storebælt med EU- scooter.

Med venlig hilsen

Niels Borre

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-12-01 09:13

Jeg tror at han vil komme frem til at du kan ikke få en knallert m.m. over
storebælt.

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 18-12-01 14:35

Hejsa Gert.
Jeg paster lige...

-
[...]

Det virker forståeligt nok vil jeg da mene :0)

Mvh Titan

Fra : CellKey.dk

Dato : 28-12-01 03:18

"Titan Kræmmer Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> benzindrevne transportmidler så som knallerter, EU-scooter, og
Handicapcykel
> med hjælpemotor o.s.v. ikke transporteres.

Nope. Han ved det bare ikke.
Der kører den der bus med de runde anhængere på. Den tar din knallert med.
om det er en 45´er betyder vel ikke noget. Har selv haft min jog og en BW´s
med fra sjælland og tilbage igen, uden problemer, bortset fra at jeg glemte
min hjelm på fyn da vi skulle tilbage, men fik lov til at køre gratis med
toget frem og tilbage efter den. hehe.
Jeg mener ikke de har noget med DSB at gøre, hvilket måske forklarer at han
ikke henviser dertil.
Held og lykke

--
Venlig Hilsen
Mads Poulsen

Fra : Gert Vest

Dato : 28-12-01 09:17

Det har jeg også læst. Det var Storebæltsforbindelsen, men den service er
overgået til DSB i 2000 (tror det var Maj mdr.). Det ser ud til at de har
valgt at lukke den service ned. Pis. Jeg tror jeg skriver til
trafikministeren.

GV