måle temperatur i fryser
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 17-12-01 16:38

Hejsa

Jeg har et lille problem med temperaturmålingen.

Jeg har købet et af de der billige termometre til at hænge i fryseren, men
det dumme termometer gider ikke rigtigt at vise mere end 5-10 frostgrader om
så fryseren står på superfrys. Det er jo nok fordi det kun er luften derinde
den måler og at den hurtigt bliver varmet op idet døren til fryseren åbnes.

Hvordan måler man mest korrekt temperaturen i fryseren?

MVH
Martin Mathiesen

Fra : Torbenth

Dato : 17-12-01 16:56

Martin Mathiesen skrev i meddelelsen
<3c1e114b$0$52948$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hejsa
>Hvordan måler man mest korrekt temperaturen i fryseren?

Hej.

Jeg bruger et af de flade runde som er lagt ned midt i fryseren (fryseskab-3
skuffer). Det er stukket ned mellem nogle frosne varer.
Hvis du har et ude/inde termometer med lang ledning/føler, kan du prøve at
stikke føleren ned mellem frostvarerne. Så kan du se den rigtige temperatur.

Mvh.
Torben