Hjælp mangler backup af nokia 3310 v.5,03 ~
Fra : Henning S Christians~

Dato : 17-12-01 14:05

eller endnu bedre et komplet backup men det gør ikke noget at flashet er et
låst flash så tlf igen er låst til telia blot jeg kan få gang i den igen
se herunder
Hvis du har et fuldt flash til at rep dette vil jeg gerne have et kopi også
hvad startadressen er da jeg lige har slået en 3310 - 5,03 ihjæl tog backup
fra 00290000 til 002a0000 flashede den med fls filen fra www.gsmunlock.dk/
fra adresse 00280000 (der starter dejanflasher selv ved denne adressemed en
3310 v5,03) låste mcc+mnc til FFFFF slukkede inden jeg trykkede ok til at
den ikke kunne låse - flashede med backup fra adresse 00290000 tændte
derefter tlf hvorpå den skriver Contact service - er der nogen der kan
hjælpe

Eller kan du/i lave den for mig mod betaling selvfølgelig

hvis du klikker besvar på dette så fjern nospam - foran min mailadresse

herunder indsat forklaringen fra www.gsmunlock.dk som i kan se er fulgt
nøje

Here is the solution for Nokia 3330 v4.30, & Nokia 3310 v5.03

1) Backup your phone from 00290000 to 002A0000
2) Flash the partial with the partial you can find on this site, you have
the right adress
3) After that use NOKIA TOOL and put FFFFF in the MCC+MNC field, try to
close the lock you'll get "error closing lock".
4) Switch the phone off before pressing ok to the errorwarning
5) Flash the orginal 64kb backup block.

ALLWAYS MAKE SURE TO BACKUP YOUR PHONE AND CHECK THE BACKUP BEFORE
UNLOCKING!

And the solution in Danish...

Dette er løsningen til unlock af Nokia 3330 version 4.30 & Nokia 3310
version 5.03.

1) Tag backup af telefonen fra 00290000 til 002A0000.
2) Flash telefonen med *.fls filen fra denne side (adressen er rigtig).
3) Når du har gjort dette så brug Nokia Tool til at ændre, indstillingerne i
MCC+MNC til "FFFFF" luk herefter
låsen (Du får en fejlmeddelse, hvor den siger at den ikke kan låse låsen).
4) Sluk for telefonen inden der trykkes ok til fejlmeddelelsen
5) Flash den orginale 64 kb backup tilbage i telefonen...

Så virker det...!

Advarsel!!
Husk altid at tage backup og at kontrollere den inden der flashes!!

Metoden er udviklet og gennemtestet i et samarbejde mellem:

www.gsmunlock.dk og www.unlockzonen.dk

Unlock både øst og vest for bæltet!

Husk www.gsmunlock.dk er din genvej til telefon software på nettet...
Vi er den STØRSTE og eneste danske mobilunlock side...

V.Hilsen

Henning S Christiansen

henning@mail.tdcadsl.dk

ICQ 140342662

Fra : Falckmand

Dato : 17-12-01 22:18

Hej Henning
Fejlen ved dette er at den beskrivelse der står for 3330 4.30 ikke er samme
start adr. for flash som for 3310 5.03.
3330 4.30 flashes fra 00290000, derfor også backup derfra og til 002A0000(64
KB)
3310 5.03 flashes fra 00280000 derfor backup fra 00280000 til 00290000(64KB)
Men stadigvæk skal du bruge New Nokia Tool 034 som beskrevet.
Måske lidt kryptisk beskrevet, men det er samme fremgangsmåde, bare
forskellige startadresser.Men vigtigt.
Men det er også bedst at starte med en backup fra 00200000 til 00300000.

Jeg kan godt ordne den for dig hvis du er interesseret.

Mvh . Lars
"Henning S Christiansen" <nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3c1deda0$0$25409$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henning S Christians~

Dato : 19-12-01 01:13

tak for backup'et fra 200000 til 300000 selvom det var et låst backup til
telia var fonen åben og virker perfekt tusind tak for hjælpen