Fra wma til aiff (mp3)??
Fra : otn

Dato : 16-12-01 22:21

Jeg har nogle lydfiler i wma format. Dem vil jeg gerne have converteret
til aiff filer ( eller mp3 ). Hvad skal jeg bruge for at kunne gøre
dette??

PFT

Ole

Fra : Jesper

Dato : 16-12-01 18:55

otn <otn@stofanet.dk> wrote:

> Jeg har nogle lydfiler i wma format. Dem vil jeg gerne have converteret
> til aiff filer ( eller mp3 ). Hvad skal jeg bruge for at kunne gøre
> [...]

Det er muligt at Cleaner 5 kan, ellers hiv den over i VPC og konvertér
den der til f.eks. .wav, som kan læses på Mac.
--
Jesper.

Fra : thomas schreiber

Dato : 16-12-01 19:45

Ellers kan Bias Peak skkert.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy

Fra : tom dissing

Dato : 16-12-01 19:51

Eller soundapp.. Der også forstår endog voldsomt mærkelige formater
Tom

Fra : Jesper

Dato : 16-12-01 19:48

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Eller soundapp.. Der også forstår endog voldsomt mærkelige formater
> Tom

SoundApp understøtter ikke .wma, fordi det er et proprietært Microsoft
format.

--
Jesper.

Fra : otn

Dato : 17-12-01 22:52

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> SoundApp understøtter ikke .wma, fordi det er et proprietært Microsoft
> format.

Tak for hjælpen til alle. Jeg tror jeg hiver dem over på en pc og
converterer derfra.

Ole

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 20-12-01 10:36

Desværre, kan ikke lade sig gøre. Ikke på noget der bare minder om lovlig
vis.... Det er netop ideen bag WMA.

Læs denne tråd...:
http://groups.google.com/groups?hl=en&threadm=20011109145504.11049.00002723%
40mb-mv.aol.com&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dwma%2Bconvert%2Bmac%26hl%3Den%26rn
um%3D2%26selm%3D20011109145504.11049.00002723%2540mb-mv.aol.com

Mvh
Gunnar