Velkomstdrink
Fra : Hunter

Dato : 24-11-00 08:32

Hej!

Jeg står desperat og skal bruge en velkomstdrink til iaften (julefrokost,
udelukkende hankøn, ca. 15 stk) - jeg forestiller mig noget i stil med:

vodka
hvidvin
danskvand
juice (tropisk, appelsin el. andet)
cocktailfrugt på dåse

Er der nogen der har et lignende forslag?
Eller et forslag til blandingsforhold?

Kim

Fra : Charlotte

Dato : 20-11-00 05:28

> Er der nogen der har et lignende forslag?
> Eller et forslag til blandingsforhold?

Hej Kim ...

Dette er en velkomstdrink der ikke indeholder ret meget af de ingredienser,
du gerne vil bruge, men den smager himmelsk, så du får den lige trods
fraværet af dåsefrugt og spiritus.

1 del koncentreret hyldeblomstsaft
6-7 dele iskold, tør hvidvin eller mousserende vin

Smag dig frem!

Mvh Charlotte